حجت‌الاسلام‌ فاطمیان، رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهر اقبالیه درخصوص برگزاری جشنواره"گیتار" در این شهر با صدور بیانیه‌ای از مسئولان ارشاد ابراز ناخشنودی و گلایه کرد.

به گزارش سرویس‌سیاسی قزوین‌خبر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمرتضی فاطمیان، امام‌جمعه محترم و رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهر اقبالیه درخصوص برگزاری جشنواره"گیتار" در این شهر با صدور بیانیه‌ای از مسئولان ارشاد ابراز ناخشنودی و گلایه کرد. 

در این بیانیه آمده است: «عده‌ای بی‌توجه به ارزش‌ها ومقدسات، اقدام به برگزاری جشنواره گیتار کرده‌اند.»

همچنین در ادامه بیان شده: «درهمین رابطه منتظر پاسخگویی مسئولین هستیم و از اداره ارشاد انتظار می‌رود در راستای تعمیق معنویت در بین اقشار مختلف جامعه گام بردارد.»

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با خبر شدیم در مجتمعی که مزین به نام مبارک پیامبر اکرم صلی‌الله علیه‌وآله‌وسلم است، عده‌ای بی‌توجه به ارزش‌ها و مقدسات، اقدام به برگزاری جشنواره گیتار کرده و متاسفانه در این جشنواره تعدادی از خانم‌ها و آقایان به صورت مختلط اقدام به دف‌زنی و گیتار زنی کرده‌اند.

بدینوسیله اعلام می‌داریم که این قبیل اقدامات در شهر شهیدپرور اقبالیه پسندیده نبوده و در همین رابطه منتظر پاسخگویی مسئولین هستیم.

از اداره ارشاد و فرهنگ‌اسلامی انتظار می‌رود در راستای ترویج معروفات و تبلیغ فرهنگ اسلامی و تعمیق معنویت در بین اقشار مختلف جامعه، خصوصا قشر جوان، گامی اساسی بردارد. والسلام

سیدمرتضی فاطمیان

امام جمعه و رئیس ستاد امربه معروف شهر اقبالیه

 

گفتنی‌است اولین جشنواره گیتار روز سه‌شنبه هفته جاری از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در مجتمع پیامبر اکرم(ص) شهر اقبالیه درحالی برگزارشد که این مراسم با حواشی تاسف‌باری روبرو بود.

دراین جشنواره دختران و پسران جوان به صورت مختلط در مسابقه دفزنی حضور داشتند و پوشش بانوان حاضر در جلسه نیز مناسب نبود.

انتهای پیام/ شهرمینو

ارسال نظرات

آخرین اخبار