معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: بیش70 عنوان کتاب تخصصی و پژوهشی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان طی یک سال گذشته منتشر شده است.

علی دلزنده در گفت و گو با خبرنگار قزوین خبر اظهار داشت: کتاب های منتشر شده متعلق به نویسندگانی از سراسر کشور و از دانشگاه های معتبر استان های مختلف می باشد.

این مسوول گفت: در زمینه چاپ مقالات علمی هم در استان قزوین سال گذشته یک عنوان مقاله علمی و پژوهشی از پژوهشگران مرکز هنر و معماری  منتشر شده و به چاپ رسیده است.

دلزنده اضافه کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین با ۱۰ استان کشور در حوزه موضوعات پژوهشی میراث فرهنگی همکاری دارد که از جمله مهم ترین آنها باید به موضوع تزیین گنبد علویان همدان و مطالعه بر روی گنبدخانه و ایوان جنوبی مسجد جامع عتیث قزوین اشاره کرد.

این مسوول اظهار داشت: تمامی این موضوعات به صورت فناورانه و با مهندسی دقیق پیگیری و در دست اجرا است که امیدواریم توسعه پیدا کند.

مدیر اجرایی انتشارات جهاددانشگاهی استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی استان قزوین همکاری خوبی نیز با ادارات و سازمان های مختلف استان قزوین از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد که در این زمینه هم طرح های پژوهشی مختلفی در حال آماده شدن است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار