نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین با بیان اینکه، درک عمیق معانی نهفته در قرآن موجب برکت در زندگی انسان می‌شود، گفت: خداوند متعال در قرآن‌کریم می‌گوید که مومنان در خیرات از یکدیگر سبقت بگیرند و تا می‌توانند پرونده اعمال خود را از حسنات پر کنند تا در آخرت سعادتمند باشند.

 آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از نفرات برتر سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین، اظهار کرد: شاخص‌ترین و جامع‌ترین جایی که همه خیرات در آن ریشه دارد و فرامین خیر از آن صادر می‌شود، قرآن‌کریم است.

وی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن‌کریم می‌گوید که مومنان در خیرات از یکدیگر سبقت بگیرند و تا می‌توانند پرونده اعمال خود را از حسنات پر کنند تا در آخرت سعادتمند باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: انسان‌ها هر چقدر در امور معنوی مانند انفاق، تواضع، اقامه نماز و قرائت قرآن‌ کریم از یکدیگر سبقت بگیرند خیر و برکت در زندگی‌شان نازل می‌شود و آنها سریع‌تر به کمال الهی دست پیدا خواهند کرد.

آیت الله عابدینی با اشاره به مجاهدت‌های شهدا در راه خدا، گفت: همه شهیدان از جمله چمران، حججی، همدانی، بابایی و سلیمانی در میدان جهاد با دشمنان بی‌رحم اسلام شامل آمریکایی‌ها، یهودی‌ها و صهیونیستی‌ها مبارزه کردند و در این میدان که برای مومنان، خیرات است با یکدیگر رقابت کردند تا بتوانند به رضایت الهی دست یابند.

وی اضافه کرد: امروز نیز همه مردم باید به تاسی از فرامین دینی و قرآنی و سیره شهدا در مسابقه خیرات از یکدیگر سبقت بگیرند تا همانند شهیدان عاقبت‌ به‌ خیر شوند.

آیت الله عابدینی با اشاره به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: از جمله ویژگی‌هایی که این شهید بزرگوار را سلیمانی کرد، توجه به فرامین دینی و قرآن‌ کریم، ذکر گفتن و فکر و تدبیر است که همین موضوع، توجه ما را به این ویژگی‌ها برای رسیدن به سعادتمندی دوچندان می‌کند.

ارسال نظرات

آخرین اخبار