دبیر رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» از آغاز ثبت نام این رویداد در قزوین خبر داد.

سجاد عنایتی در گفت‌وگو با قزوین خبر از آغاز ثبت نام تیم‌ها در این رویداد خبر داد و اظهار کرد: «مسیر جهادی» اولین رویداد سه‌روزه رسانه‌ای در سطح استان قزوین است که با همکاری جهاد دانشگاهی، بسیج رسانه، سازمان فضای مجازی بسیج، خانه مطبوعات و سازمان فضای مجازی سراج در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسقندماه در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد تیم‌های رسانه‌ای با تمرکز بر حرکت‌های جهادی در بخش‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و اجتماعی در فضای اشتراکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، هر تیم می‌تواند از ۳ تا ۵ نفر تشکیل شود و کلیه اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها و افرادی که در حوزه رسانه فعال هستند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

دبیر رویداد رسانه‌ای «مسیر جهادی» خاطرنشان کرد: تیم‌های رسانه‌ای جهت ثبت نام در این رویداد می‌توانند تا روز دوشنبه ۲ اسفندماه از طریق آدرس https://evand.com/events/jahadipath در این رویداد ثبت نام نمایند.

عنایتی در پایان گفت: جوایز این رویداد برای تیم نخست سه میلیون تومان، تیم دوم ۲ میلیون و تیم سوم یک‌میلیون تومان دریافت می‌کنند و در کنار این جوایز تسهیلات خرید کالا، استفاده از خدمات جهاد دانشگاهی و حمایت‌های مادی و معنوی از مجموعه‌های رسانه‌ای قرار داده است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار