اکران مستند جنجالی

کدخبر: 2040

از این سو این مستند روز دوشنبه ٦ دی ماه ساعت ١٣ در آمفی تئاتر علوم انسانی اکران می گردد، لازم به ذکر است تمامی دانشجویان دانشگاه ما میهمان جامعه هستند و نیازی به تهیه بلیط نمی باشد .

به گزارش سرویس دانشگاه قزوین خبر؛ با تلاش های واحد سینما جامعه اسلامی دانشجویان اکران مستند شب نامه به دانشگاه امام خمینی (ره) رسید.

از این سو این مستند روز دوشنبه ٦ دی ماه ساعت ١٣ در آمفی تئاتر علوم انسانی اکران می گردد، لازم به ذکر است تمامی دانشجویان دانشگاه ما میهمان جامعه هستند و نیازی به تهیه بلیط نمی باشد .

photo_2016-12-25_13-28-44

«شب نامه» نام مستند بلندی است که پرده از فعالیت شبکه هوشمند تغییر در حوزه کارآفرینی کشور برمی‌دارد.

مستند «شب‌نامه» به نویسندگی و کارگردانی سیدمهدی کرباسی و رضا صادقی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا جعفریان در مرکز مستند «سفیر فیلم» تولید شده و در آن ابعاد پروژه نفوذ توسط «سیامک نمازی» یک ضد انقلاب به تصویر کشیده شده است.

«نمازی» یکی از چهره‌های اصلی عناصر نفوذ در کشور معرفی شده و مدتی پیش توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دستگیر و توسط دستگاه قضایی محکومیت وی قطعی شده است.

«سیامک نمازی» که به همراه پدرش «باقر نمازی» بنابر اعلام جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران هر کدام به ده سال زندان محکوم شده‌‌اند به عنوان یکی از شاه‌مهره‌های جاسوسی و نفوذ در کشور شناخته می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار