کدخبر: 4074

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) از اعزام 280 دانش‌آموز به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر سرهنگ محسن شیخ حسنی با اعلام اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی این ناحیه صبح امروز آغاز شده است، اظهار کرد: صبح امروز 280 نفر دانش‌آموز پسر از مدارس شهر قزوین برای بازدید از مناطق جنگی راهی جنوب کشور شدند.

وی افزود: در این سفر چهار روزه دانش‌آموزان از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس همچون شلمچه، دهلاویه، هویزه و فکه بازدید کرده و از نزدیک با مناطقی که در 8 سال دفاع مقدس میدان نبرد حق و باطل تبدیل شده بود آشنا خواهند شد.

شیخ‌حسنی این اردوها را با کیفیت‌ترین اردوهای دانش آموزی دانست و ادامه داد: این اردو بهترین بستر برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با فداکاری‌ها و همچنین دستاوردهای جمهوری اسلامی در طی انقلاب اسلامی است.

وی تأکید کرد: در شرایطی که دشمن از تمام ابزار خود برای کمرنگ کردن پایه‌های اعتقادی و انقلابی دانش‌آموزان است این اردوها می‌تواند ذهن دانش‌آموز را با مفاهیم گسترده شهید و شهادت که تا پیش از این غالباْ تنها آن را شنیده بود بیشتر آشنا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: در برابر تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمن، فناوری راهیان نور یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای مقابله با این تهاجم است و باید آن را جدی بگیریم.

وی در پایان یادآور شد: استمرار چنین اردوهایی نیازمند هم‌افزایی و همراهی همه جانبه دستگاه‌های متولی و همراه است و امیدواریم شاهد توسعه این همکاری باشیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار