کارگاه تخصصی دانش‌افزایی «ولایت فقیه» ویژه دانشجویان خواهر، به همت معاونت رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور استاد مطرح حوزه و دانشگاه در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، فرزاد افشاری مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: در آستانه بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب باشکوه اسلامی، معاونت رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان قزوین دوره کارگاه‌ دانش‌افزایی «ولایت فقیه» را برگزار می‌کند.

وی افزود: این کارگاه‌‌ که ویژه دانشجویان خواهر سراسر استان قزوین می‌باشد، با حضور استاد مطرح حوزه و صاحب‌نظر این عرصه، در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار خواهد شد.

وی گفت: حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید احمد هاشمی از اساتید موسسه امام خمینی(ره)، با موضوع «پیشینه تاریخی ولایت فقیه» و «ولایت فقیه و دموکراسی« و « ولایت فقیه و قانون اساسی و پاسخ به شبهات » و « کارآمدی نظام مبتنی بر ولایت فقیه» و « شرایط و گستره اختیارات ولایت فقیه» از تاریخ 12 الی 14 بهمن ماه 98 در این کارگاه دانش‌افزایی به ارائه بحث می‌پردازند.

افشاری در ادامه گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره می توانند به واحد بسیج خواهران در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین و یا به دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها مراجعه نمایند.

مسئول رشد و کادرسازی بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: به افراد شرکت کننده در دوره گواهی پایان دوره اعطا می گردد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار