رسول شاه‌محمدی:

کدخبر: 4028

مسئول کارگروه بازی و انیمیشن سراج مرکز قزوین گفت: دوره آموزشی بازی‌سازی بدون دانش برنامه‌نویسی با همکاری سازمان فضای مجازی مرکز قزوین و معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین‌خبر؛  دوره آموزشی بازی‌سازی با موتور بازی‌سازی آنریل در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی استان قزوین با همکاری سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین برگزار می‌شود.

در این خصوص رسول شاه‌محمدی، مسئول کارگروه بازی و انیمیشن سراج مرکز قزوین گفت: در راستای بازی‌سازی و پیشرفت فنی، هنری و محتوایی بازی‌ها این دوره برگزار می‌شود و تلاش و اهتمام خود را بر روی تولید و حمایت از بازیهایی با رویکرد موضوعات اصلی انقلاب اسلامی می‌کنیم.

مسئول کارگروه بازی و انیمشن سراج بیان کرد: این دوره شامل سرفصل‌های: آشنایی با مبانی بازی‌سازی و بازیهای رایانه‌ای، آشنایی با سیستم انیمیشن و اسکلت، طراحی بازی دو بعدی و  طراحی بازی شبکه‌ای و چند نفره است.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند در ساعات کاری مرکز آموزشی جهاد با شماره 02833376797 تماس بگیرند یا به سایت http://jdqazvin.ir مراجعه فرمایند.

شاه‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: به فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین 30 درصد تخفیف جهت ثبت‎‌نام این دوره ارائه می‌شود.

photo_2019-06-09_23-24-22

انتهای پیام/ د

ارسال نظرات

آخرین اخبار