فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا خبر داد؛ وسایل نقلیه‌ای که در شب قهرمانی تیم پرسپولیس توقیف شده‌اند آزاد می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، سرهنگ علیان نژادی گفت: پیرو فرمایشات حجت‌الاسلام‌رضوانی امام جمعه محترم بوئین‌زهرا در خطبه‌های نمازجمعه و به میمنت ماه مبارک رمضان، آن دسته از وسایل نقلیه‌ای که در شب قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس توسط عوامل نیروی انتظامی در سطح شهر بوئین‌زهرا توقیف شده‌اند آزاد خواهند شد

فرمانده انتظامی بویین زهرا با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی عوامل ناجا در راستای حفظ امنیت مردم افزود: این تخفیف شامل آن دسته از وسایل نقلیه‌ای می‌شود که تخلف حاد و حادثه‌آفرین نداشته‌اند، شاکی خصوصی ندارند و تخلف آن‌ها صرفاً در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی بوده است.

این مسئول ضمن تبریک به هواداران تیم قهرمان گفت: تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا فضایی امن، سالم و شاداب برای خانواده‌ها و بویژه جوانان مهیا کنیم و در این راستا اجازه نخواهیم داد عده‌ی قلیلی قانون‌شکن، به بهانه‌های واهی، محیط جامعه را برای مردم ناامن کنند.

وی در پایان افزود: پلیس خدمتگزار در عین حال که در لحظات شادی و نشاط در کنار مردم و جوانان است، از طرف دیگر با قانون‌شکنان و کسانی که آرامش و امنیت مردم را سلب می‌کنند قاطعانه و بدون ملاحظه برخورد خواهد کرد.

گفتنی است که پیش از این حجت‌الاسلام‌رضوانی امام جمعه بوئین‌زهرا در اقدامی تحسین‌برانگیز در خطبه‌های نمازجمعه قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفته و ضمن تقدیر از عوامل زحمت‌کش نیروی انتظامی بخاط حفظ امنیت، خواستار آزادی وسایل نقلیه‌ای شده بود که در حین خوشحالی هواداران پس از قهرمانی در سطح شهر توقیف شده بود

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار