مسئول ستاد یادواره خوزنین:

کدخبر: 3983

علیمردان دانیالی گفت: یادواره شهدا در خوزنین یک برنامه همگانی است و مخصوص قشر خاصی نیست؛ بلکه همه‌ی اقشار مردم اعم از زن، مرد، پیر و جوان و از همه‌ی گروه‌ها در آماده ساختن مکان برگزاری و مقدمات آن و برگزاری مراسم روز یادواره همدل و هماهنگ هستند.

علیمردان دانیالی، مسئول ستاد یادواره شهدای خوزنین در گفتگو با خبرنگار قزوین‌خبر گفت: امسال ان‌شاءالله سی و یکمین یادواره شهدای خوزنین برگزار می‌شود، یادواره شهدای خوزنین اولین یادواره‌ای است که در سطح استان برگزار شد؛ مانند اولین شهید استان که شهید علی مهدی هم ولایتی خوزنینی بودند که در گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به شهادت رسیدند، این‌ها از اولین‌های دفاع مقدس استان هستند.

دانیالی با اشاره به حضور عموم مردم در مراسم تاکید کرد: یادواره شهدا در خوزنین یک برنامه همگانی است و مخصوص قشر خاصی نیست؛ بلکه همه‌ی اقشار مردم اعم از زن، مرد، پیر و جوان و از همه‌ی گروه‌ها در آماده ساختن مکان برگزاری و مقدمات آن و برگزاری مراسم روز یادواره همدل و هماهنگ هستند.

مسئول ستاد برگزاری یادواره بیان کرد: امروز تقریبا تمام امورات اجرایی یادواره شهدا را نوجوانان و جوانانی انجام می‌دهند که اصلا نه انقلاب را دیده‌اند نه دفاع مقدس را . نوجوانان و جوانان داوطلبانه در این کارها شرکت فعال دارند و این به برکت آموزه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 31 اُمین یادواره شهدای سرافراز خوزنین روز شنبه همزمان با شهادت حضرت صدیقه کبری (س) از ساعت 14:30 باسخنرانی سردار فرقانی و مداحی برادر باقری در مسجد جامع شهرک خوزنین (بخش رامند - شهرستان بوئین‌زهرا) برگزار می‌شود.

photo_2019-02-03_11-08-14

انتهای پیام/م

ارسال نظرات

آخرین اخبار