تهیه کننده مستند فروشنده 2

کدخبر: 3175

تهیه کننده مستند فروشنده 2 با اشاره به اینکه این مستند نوش دارویی قبل از مرگ سهراب برای آگاه سازی نخبگان و مردم است،گفت:منافع ملی کشور فروختنی نیست.

محسن حاج کرمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ثامن پرس با اشاره به حواشی و اقبال به وجود آمده نسبت به اکران مستند فروشنده 2 از سوی مردم، اظهار کرد:در مستند فروشنده 1 روایت موضوع تحمیل برجام به کشورمان را شاهد بودیم و ما سعی کردیم در آن مردم را از یک اتفاق تاریخی آگاه کنیم تا بدانند چه بلایی به سر کشورمان می آید،لذا فروشنده 1 یک مستند تلخ سیاسی بود که مخاطب با دیدن آن این سوال را از خود می کرد که چرا نخبگان کشور واکنشی در خصوص برجام در آن مقطع تاریخی از خود نشان ندادند؟.

وی با بیان اینکه هدف از ساخت فروشنده 1 این بود که عملا هشدار دهیم تا دیگر این اتفاق برای کشورمان رقم نخورد،افزود:در فروشنده 2 که ادامه دهنده همان فضا در قسمت اول است، نشان داده ایم که اتفاقاتی به مانند تحمیل برجام اینبار در بحث موشکی،هوا فضا و منطقه ای کشورمان در حال تکرار است.

تهیه کننده مستند فروشنده 2 عنوان کرد:باید بفهمیم که برجام چه خسارت هایی به کشورمان وارد کرده است،لذا ممکن است که بر سر صنعت موشکی و هوا فضای ما هم همین بلا وارد شود.

حاج کرمی تصریح کرد:عملا مستند فروشنده 2 نوش دارویی قبل از مرگ سهراب است که می خواهیم نخبگان سیاسی و مردم را در قالب هشداری با آن آگاه کنیم تا واکنشی متناسب به این موضوع داشته باشند.

وی با اشاره به بازخورد های دریافت شده در مورد این مستند،ادامه داد: مستند فروشند 2 در مکان های مختلفی اکران شده است،از طیف های مختلف بازخورد های متنوعی دریافت کرده ایم، با این نگرش هم نظر منتقدین و هم نظر مدافعین این مستند را دریافت کرده ایم،طبیعتا هر دو طرف مردم را تشویق کردند که این مستند را تماشا کنند تا در قالب آن از زاویه دید متفاوتی نسبت به موضوع وقایع را مشاهده کنند.

تهیه کننده مستند فروشنده 2 با بیان این موضوع که در این مستند با مستندات،سند و دلایل اتفاقات بعد از برجام به تصویر کشیده شده است و سوال های فراوانی مطرح می کند که باید به آن ها پاسخ داده شود، تاکید کرد: به نظر من فضای رسانه ای کشور باید به این سمت حرکت کند تا در این قضیه شفاف سازی صورت بگیرد.

حاج کرمی در خصوص تهدیدات ترامپ مبنی بر اینکه بزودی از برجام خارج خواهیم شد، تبیین کرد: در این مستند نشان داده ایم که برجام چه خروجی برای کشور ما داشته است، اگر افراد متوجه پشت صحنه اتفاقات بشوند آنگاه به این مهم پی خواهند برد که اگر آمریکا از برجام خارج شود یا نشود برای ما ضرری نخواهد داشت،حتی اگر این اقدام از سوی آمریکا انجام بگیرد ما هم از این خسارت محضی که به ما وارد شده خارج می شویم و به فضا و استحکام درونی خود می پردازیم.

وی تصریح کرد: در این مستند نشان داده ایم که برجام آیا منافع کشورمان را حفظ کرده است یا خیر؟ با نگاه به این موضوع باید گفت که منافع ملی ما منافع فروختنی نیست .

تهیه کننده مستند فروشنده 2 در پایان با اشاره به نحوه تماشای این مستند یادآور شد: در مساجد،دانشگاه ها و مراکز فرهنگی این مستند اکران می شود، اکران‌های سراسر کشور را آغاز کردیم که مردم می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت «اکران نت» این فیلم را در مکان‌های مختلف اکران کنند،همچنین در سایت سینما مارکت علاقمندان می توانند این مستند را به شکل قانونی دانلود نمایند،از سویی نیز در حال رایزنی با مراکز فرهنگی در استان های مختلف هستیم تا دی وی دی این اثر را در اختیار آنها قرار دهیم.

forushandeh2-Ekranet

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار