صبح جمعه برگزار می گردد؛

کدخبر: 2660

مسئول روابط عمومی نخستین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی قزوین گفت: آزمون پایانی این دوره ، روز جمعه و به صورت آنلاین برگزار می شود.

سجاد عنایتی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، اظهار کرد: با توجه به حضور بیش از 240 نفر در نخستین دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی قزوین آزمون این دوره به صورت آنلاین روز جمعه 5 آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: حاضرین در این دوره 2 روزه که روزهای 26 و 27 مهرماه برگزار شد، باید در روز 5 آبان با مراجعه به سایت http://www.qlearning.ir در آزمون نهایی شرکت کنند.

عنایتی بیان کرد: این آزمون از ساعت 8 صبح آغاز و تنها تا ساعت 10 همان روز ادامه خواهد داشت  و همه شرکت کنندگان در دوره باید با کد ثبت نام خود، در آزمون شرکت کنند ودر صورت قبولی در آزمون،جهت مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین شرط های شرکت و قبولی در آزمون ارائه فایل پاورپوینت از محتوای دوره است که باید قبل از آزمون در سایت مورد نظر، آپلود شود.

این مدیر روابط عمومی در پایان تاکید کرد: بدون ارائه این فایل که حتما باید توسط داوطلب ایجاد شده باشد، شرکت و قبولی در آزمون ممکن نیست.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار