پس از انتقادات رسانه‌های جبهه فرهنگی انقلاب وزارت ارشاد عقب‌نشینی کرد

کدخبر: 1932

شنیده‌ها حاکی از آن است که اکران فیلم "پارادیس" به بایگانی رفت و مسئولان سینمایی مجبور شدند بررسی اعطای مجوز به فیلم پارادیس را برای مدت زمانی طولانی کنار بگذارند.

به گزارش سرویس هنری قزوین خبر؛ پایگاه خبری تحلیل تابناک در خبری تحت عنوان "شنیده‌های تابناک" از به بایگانی رفتن فیلم "پارادیس" خبر داد.

سایت تابناک نوشت: فیلم سینمایی پارادایس به واسطه حواشی رخ داده، اکران نخواهد داشت و در شرایطی که احتمال می‌رفت با اعمال یک سلسله اصلاحات پروانه نمایش دریافت کند، بستر لازم برای رقم خوردن چنین اتفاقی فراهم نیست و فیلم تا اطلاع ثانوی به بایگانی رفته است. عدم صدور مجوز برای این فیلم پیش از این نیز مطرح بود. با این حال مسئولان سینمایی کوشیده بودند تا با ارائه اصلاحیه‌ای، امکان اکران این فیلم را بدون ایجاد حساسیت کاذب فراهم نمایند اما اکنون با حواشی به وجود آمده، مسئولان سینمایی چاره‌ای به جز کنار گذاشتن این فیلم برای یک دوره زمانی طولانی و بازنگری در محتوایش پس از این دوره طولانی ندارند.

چند روز گذشته نیز سراج24 گزارشی را با عنوان "پرواز فیلم‌های مساله دار به خارج از کشور در سایه سهل انگاری مسئولان/ «پارادایس» و بهشتی که در گیشه به دنبالش است!/ چگونه می توان در خارج از کشور سلفی گرفت؟!" منتشر کرد.

سازمان سینمایی نیز روز گذشته اطلاعیه‌ای را درباره حواشی اکران فیلم پارادیس منتشر کرد و در اطلاعیه نوشت: اقدام عوامل فیلم «پارادایس» را در انتشار پوستر حساسیت برانگیز این فیلم، پیش از کسب پروانه نمایش تخلف اعلام کرد و عنوان کرد عواقب این کار متوجه صاحبان اثر است... پیش از این در این باره نوشته بودیم و هیچ رسانه ای به آن در قالب یادداشت تحلیلی نپرداخته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار