آیت الله عابدینی

کدخبر: 4250

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اگر رسالت‌های حوزه مالیات به درستی انجام نگیرد و مالیات‌هایی که باید پرداخت می‌شد با شگردهایی به جیب بیت‌المال نرود، نسبت به 80 میلیون جمعیت ایران مدیون می‌شویم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که بدهکاران میلیاردی از پرداخت مالیات فرار نکنند.

به گزارش پایگاه خبری قزوین خبر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اظهار کرد: نگاه اجمالی در باب مالیات به ما نشان می‌دهد که بار سنگین مالیات روی دوش کارمندان، کسبه و کسانی که اموالشان جلوی چشم ماست، قرار دارد و در مقابل کسانی که بدهکاران چندین میلیاردی هستند، شیوه‌های فرار از مالیات را می‌دانند و از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر رسالت‌های حوزه مالیات به درستی انجام نگیرد و مالیات‌هایی که باید پرداخت می‌شد با شگردهایی به جیب بیت‌المال نرود، نسبت به 80 میلیون جمعیت ایران مدیون می‌شویم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که بدهکاران میلیاردی از پرداخت مالیات فرار نکنند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اینکه در جمع‌آوری مالیات خوداظهاری را مبنا قرار می‌دهید، کار بسیار ارزشمندی است چرا که کرامت انسان ها حفظ می‌شود و مبنای نگاه شما به مردم همان نگاه صادقانه و به دور از تقلب است و این نگاه بسیار ارزشمند است؛ البته در کنار این نگاه چون امر دِین و حق الناس مطرح است، نظارت‌هایی نیز اعمال شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: قرارمان بر این باشد که در مسیر خدمت به مردم با جدیت پای کار باشیم و اگر این گونه در مسیر خدمت به مردم گام برداریم، در قیامت سربلند خواهیم بود.

وی بیان کرد: خدای متعال فرموده اموال و اقتصادتان را به سفیهان نسپارید، از نگاه قرآن سفیهان کسانی هستند که از دین ابراهیمی(ع) روی بر می‌گردانند و دین ابراهیم(ع) پرهیز از اقتصاد ربوی، اختلاس، ظلم و فرار مالیاتی است و در بعد جهانی نیز اتخاذ موضع عزتمندانه در مقابل مستکبران و پرهیز از رویکرد ذلیلانه در مقابل آنهاست.

آیت‌الله عابدینی با تاکید بر اینکه مسئولان با دلسوزی، اخلاص و بصیرت نسبت به مردم کار خود را انجام دهید، خاطرنشان کرد: گاهی یک کمک مالی کوچک به مردم باعث خوشحالی آنهاست و لازم است همه مسئولان با دلسوزی، اخلاص و بصیرت پای کار خدمت به مردم باشند و گره مشکلات اقتصادی را هر چه سریع‌تر باز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار