به بهانه اقامه نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر معظم انقلاب

کدخبر: 4067

اکنون که جبهه کفر در سرتاسر دنیا در مقابل جبهه ایمان ایستاده است؛ بیانات ایشان در نماز جمعه این هفته میتواند تحلیل واقعی از اوضاع به مسلمین و ایران بدهد و نقشه راهی برای آینده کشور باشد.

محمد امین نایبی - حوادث اخیر کشور از گرانی بنزین و اعتراضات مردم که همراه با اختشاشات در آبانماه جاری همراه بود ، شهادت حاج قاسم سیلمانی ژنرال دوست داشتنی ایران اسلامی به دست شقی ترین افراد یعنی ترامپ ملعون، تشییع باشکوه و کم نذیر حاج قاسم سلیمانی در سراسر ایران، انهدام پایگاه عین الاسد امریکا در عراق توسط ایران، سقوط هواپیمای مسافربری اکراینی با 176 مسافر که غمی بر غمها افزود، تلاطماتی بود که در این مدت گذراندیم.

در این بین فضای حاکم بر کشور چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی تحت تاثیر رسانه های مختلف و اظهار نظرهای متفاوت که برخی با نیت خیر و بدون مصلحت اندیشی و برخی دیگر با نیت سو آب در آسیاب دشمن ریختند همراه بود.

 در فضای غبار آلود باید به عمارها گوش داد اما در این آشفته بازار صدایشان کمتر شنیده میشود.

 بعبارت دیگر دشمنان با تسلط خود بر فضای مجازی و تولیدات رسانه ای خود مانع از شنیدن آنها میشود.

در این بین اذهان عمومی در ذهن سوالاتی دارد که درگیر آنهاست. در این هیاهوی رسانه ای و خبرهای ناامید کننده یک خبر ما را امیدوارترکرد. خبر این بود: "برگزاری نماز جمعه این هفته به امامت رهبر انقلاب". از وقتی خبر را شنیدم بی صبران منتظر فرارسیدن جمعه هستم. در کوران حوادث و اتفاقات کشور و منطقه و نقشه های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی در این روزها، این خبر روحی تازه در وجودمان دمید.

آخرین بار که ایشان نماز جمعه را اقامه کردند مربوط به بهمن ماه سال 1390 است . ایشان در دو خطبه به موضوع بیداری اسلامی و مسائل تونس و مصر پرداختند و بخشی از خطبه که به زبان عربی به مردم کشورهای عربی بیان گردید هنوز در اذهان مسلیمن جهان این نماز را یادآوری میکند. پس از اطمینان از صحت این خبر ناخودآگاه یاد این اظهار نظر یک مقام خارجی افتادم.

 کاندولیزا رایس وزیرسابق امور خارجه آمریکا و مشاور ارشد جرج بوش گفته بود: "رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها، با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند، با یک سخنرانی یک‌ساعته خنثی کند."

 دشمنان رهبر ما را بدرستی شاخته اند ولی برخی در داخل هنوز به این سطح از شناخت نرسیده اند. اکنون که جبهه کفر در سرتاسر دنیا در مقابل جبهه ایمان ایستاده است؛ بیانات ایشان در نماز جمعه این هفته میتواند تحلیل واقعی از اوضاع به مسلمین و ایران بدهد و نقشه راهی برای آینده کشور باشد.

باشد که انشالله خداوند جبهه مقاومت را یاری رساند تا دست استکبار و استعمار را از منطقه خاورمیانه کوتاه کنند و گامی در راستای نزدیک شدن به ظهور حضرت بقیه الله الاعظم برداشته شود.

شاید این جمعه بیاید شاید

پرده از چهر گشاید شاید

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار