نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ما شاهد بودیم هواپیمای کشور با ۲۹۰ سرنشین به دست آمریکایی‌ها عمدا ساقط شد اما امروز به دروغ اشک تمساح می‌ریزند و این رسانه است که باید مردم را بسیج کند و بصیرت افزایی کرده و نقش شیطانی آمریکا را نشان دهند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و جانباختگان مراسم تشییع شهید سردارسلیمانی و حادثه هوایی اظهار کرد: در این ایام، افکار مردم معطوف شهیدسردارسلیمانی بود و تامل می‌کردیم که چگونه یک فرد به این حداثرگذاری می‌رسد که دشمنان نیز به عظمت این شهیدوالامقام اذعان می‌کنند که نمی‌توانند او را با ژنرال‌های دیگر مقایسه کنند.

وی افزود: برخی از رسانه‌های جهان بر این باور بودند که اگر ایران ۸۰ ژنرال آمریکایی را بکشد، جایگزین سردارسلیمانی نمی‌شود و عظمت این سردار به دلیل کار برای رضایت خدا و خدمت بوده است.

آیت‌الله عابدینی مطرح کرد: سردارسلیمانی تنها برای خدا کار کرد که حمایت از حق این شهید را در عالم عزیز و سربلند کرد و این در حالی است که گاها شاید ما در انجام امور چرتکه می‌اندازیم و برخی زمان‌ها حرفی که می‌خواهیم بزنیم، پیش از طرح آن به فکر آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی آن هستیم که ممکن است دامن‌گیر ما شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به عظمت و جایگاه شهیدسردارسلیمانی یادآور شد: این شهید با سبک و الگوی خود به عنوان ابر رسانه جهانی و بیش از هر رسانه‌ای در عالم اثرگذار شد.

وی اضافه کرد: قرآن و روایات نشان می‌دهند انسان‌ها می‌توانند به یک زندگی حیوانی رضایت دهند و یا به فکر زندگی انسانی باشد؛ خداوند فرموده است : خدا شما را به دنیا آورده در حالی که سرمایه‌های شما دست نخورده است و چیزی نمی‌دانستید اما می‌توانید با بهره‌گیری از سرمایه‌های الهی از جایگاه حیوانی به جایگاه والای انسانی دست یابید》.

آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری به رسالت رسانه پرداخت و خاطرنشان کرد: رسانه خود باید در مرحله نخست برای بصیرت‌افزایی گام بردارد و در جامعه نیز برای این موضوع تلاش کند تا شاهد افزایش بصیرت در جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تصریح کرد: ما شاهد بودیم هواپیمای کشور با ۲۹۰ سرنشین به دست آمریکایی‌ها عمدا ساقط شد اما امروز به دروغ اشک تمساح می‌ریزند و این رسانه است که باید مردم را بسیج کند و بصیرت افزایی کرده و نقش شیطانی آمریکا را نشان دهند.

وی عنوان کرد: آن زمان فرمانده ناو آمریکایی مورد تشویق قرار گرفت و باید مراقب باشیم تا فاخرترین انسانهایمان قربانی نشوند و باید عمار گونه و مالک اشتری به میدان بیاییم.

آیت‌الله عابدینی افزود: آمریکا تمام تلاش خود را کرد تا توان نظامی و موشکی ما را از میان ببرد و از هر شیوه‌ای استفاده کرد اما شکست خورد و به همین خاطر امروز سردار سلیمانی‌های بعد از ایشان را نشانه گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ادامه داد: آمریکایی‌ها که امروز اشک تمساح می‌ریزند، خودشان عمدا هواپیمای ما را ساقط کردند؛ رسانه‌ها، پشتوانه بزرگی برای رسالت‌های دینی و الهی محسوب می‌شوند و امروز نیز در این ماجرا باید نقشه‌های شیطانی آمریکا را رسوا کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌های استان تاکنون کارهای ارزشمندی انجام داده‌اند اما در سنگر رسالت‌های الهی و رسانه‌ای کارهای زمین مانده زیادی داریم و باید تلاش کنیم همه آنها را انجام دهیم و به نتیجه برسانیم.

آیت‌الله عابدینی مطرح کرد: نگاه آزادی بخشی و مبارزه با استکبار، ریشه‌های دینی داشته است و نقطه کانون دشمن، یاس و ناامیدکردن مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اضافه کرد: کلید بصیرت مردم در  دست رسانه است و اگر با بصیرت همت کنیم مسلما موفق خواهیم شد.

 

انتهای پیام/ش

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار