امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه امروز کاملاً مشخص شده که برجام به بازیچه و ملعبه دست اروپایی‌ها تبدیل شده است، گفت: مسؤولانی که به کدخدا اعتماد بیشتری داشته و ایمان ضعیفی داشتند مسبب این وضعیت فعلی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر،  حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد النبی(ص) برگزار شد با اشاره به اینکه دشمنان شناختی از مقام معظم رهبری ندارند اظهار کرد: ایشان در تمام سال‌‌های پس از انقلاب با روحیه‌‌ای قوی سبب به زانو درآمدن قدرت‌‌ها شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه همه باید تقوی الهی را پیشه کنیم، افزود: مسلمانانی که خودشان را شبیه کفار کرده و یا راه و روش آنها را پیش گرفته باشند قطعاً در دنیایی دیگر به جهنم خواهند رفت.

 امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید ای مردم خودتان را از آتشی که برای اهل کفر آماده کرده‌ام دور کنید این در حالی است که هر چه به کفار نزدیک‌تر باشیم خواه یا ناخواه به آتش دوزخ نیز نزدیک‌تر هستیم.

 قابل بیان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که مردم باید از رباخواری دوری کرده و تقوای الهی پیشه کنند به این ترتیب پروردگار عالم مردم با تقوا را به فلاح و رستگاری نزدیک می‌کند.

امام جمعه موقت قزوین اظهار کرد: خداوند در آیه ۱۹۶ سوره بقره به ما هشدار می‌دهد که به شدت سرکشان را تنبیه کرده و در مقابل کفار سخت‌گیر است.

ایمان سست مسئولان، مسبب وضعیت فعلی جامعه شده است

 امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه امروز کاملاً مشخص شده که برجام به بازیچه و ملعبه دست اروپایی‌ها تبدیل شده است، گفت: مسؤولانی که به کدخدا اعتماد بیشتری داشته و ایمان ضعیفی داشتند مسبب این وضعیت فعلی شده‌اند.

 قابل عنوان کرد: اهل فتنه بدانند که خداوند متعال تمام اسرار آنها را می‌دانند و روزی اعمال آن‌ها را برای مردم آشکار می‌کند.

 امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: حق تقوای الهی این است که مطیع خدا بوده، نعمت‌های او را شکر نموده، معصیت نکرده و هرگز نیز پروردگار را از یاد نبریم.

 وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو اظهار کرد: در این هفته مناسبت بازخوانی حقوق بشر آمریکایی‌ها واقع شده است.

 قابل عنوان کرد: شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش نیز از جمله جنایاتی است که توسط آمریکایی‌ها انجام گرفته است.

 امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی یعنی به فردی که هواپیمای مسافربری را مورد هدف قرار داده و این فاجعه را رقم زده است مدال می‌دهند.

 وی تصریح کرد: هیچ مرز و قانونی در حقوق بشر آمریکایی معنا ندارد زیرا جوانان فلسطینی که از حقوق خود دفاع می‌کنند را تروریست خوانده و اسرائیل غاصب را مورد تایید قرار می‌هند.

وی با اشاره به نوع دیگری از حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: از وقتی آمریکایی‌ها در افغانستان قدم گذاشته‌اند میزان تولید مواد مخدر در این کشور ۵۵ درصد افزایش پیدا کرده در حالیکه ما باید در حوزه مبارزه با مواد مخدر شهید دهیم تا این ماده‌های افویون وارد کشور نشود.

 قابل با اشاره به مناسبت دیگری که در این هفته واقع شده خاطرنشان کرد: علامه امینی با جمع‌آوری کتاب الغدیر از بیان ۱۱۰ فرد از اهل سنت روایت‌های روز غدیر را جمع‌آوری کرده و آبرویی برای تشیع شده است.

 امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها هنوز رهبر عظیم‌الشان انقلاب را نشناخته‌اند تصریح کرد: ایشان سی سال است که سکان هدایت این کشور را به دست گرفته‌اند و تمام قدرت‌ها را با منطق حکمت خود به زانو درآورده‌اند.

قابل با بیان اینکه شیوخ عرب در موضوع فلسطین کاسه‌های داغ‌تر از آش هستند اظهار کرد: آنها گاوهای شیرده‌ای هستند که لگدها و شاخ‌هایشان برای مردم مسلمان است و منافع آنها به آمریکایی‌ها می‌رسد.

 این مسئول با اشاره به شهادت امام صادق(ع) نیز بیان کرد: ایشان در میان امامان شهید بیشترین زندگی را در این دنیا داشته‌اند.

 وی گفت: در این دوران مکتب‌های دروغگو و فریبکار زیادی روی کار آمده‌اند اما ایشان با تلاش فراوان با این فرقه‌ها و مکاتب نوظهور مقابله کرده و شاگردان بزرگی را پرورش دادند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظرات

آخرین اخبار