مدیرمسئول پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین با بیان اینکه باج‌دادن استاندار قزوین به هیچکاره‌های استان قابل پذیرش نیست، گفت: معرفی مشاور حوزه جوانان یک انتخاب سیاسی بود.

حنانه امیری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر درباره روند انتخاب مشاوره حوزه جوانان در قزوین اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر شاهد غلظت گرفتن سیاسی بازی در فضای استان و پیش‌کش شدن پست‌های مدیریتی در حوزه‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

وی افزود: اگر زمانی آقای زاهدی در جایگاه استاندار قزوین به اصحاب رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی این اطمینان را می‌دهد که فشارهای سیاسی را متحمل شده اما به کسی باج نمی‌دهد باید پایبند به حرف خودش باقی می‌ماند؛ اما شاهدیم که وجود منافع اجازه ایستادگی بیشتر را نمی‌دهد.

مدیرمسئول پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین با بیان اینکه باج‌دادن استاندار قزوین به هیچکاره‌های استان قابل پذیرش نیست، ابراز کرد: ماه پیش بود که استاندار قزوین در یک ضیافت ناهار در شهرستان آبیک با حضور هیچکاره‌های استان حضور یافت و حکم مدیریت‌هایی را امضا کرد که طی روزهای گذشته شاهد اجرایی شدن آنها بودیم.

وی اضافه کرد: چطور آقای استاندار در پاسخ به اصحاب رسانه ادعا کردند که این ضیافت فقط یک مهمانی ساده بوده اما شاهد بودیم که خروجی این ضیافت ساده تبدیل به لیستی از مدیران و مشاور حوزه جوانان شد؟

امیری با بیان اینکه استان قزوین از وجود جوانان نخبه و فعال و شایسته بی بهره نیست، ابراز کرد: چرا با وجود این حجم از جوانان تحصیلکرده و صاحب فکر و اندیشه و بدون نگاه صِرف سیاسی بازی در استان، استاندار از یک جوان غیربومی که در کارنامه او سیاسی بازی و حضور در فتنه موج می‌زند، گزینه ای انتخاب کند؟

وی عنوان کرد: سپردن سکان حوزه جوانان به فردی که سوابق مناسبی در این حوزه ندارد دهن کجی به قشر تحصیلکرده جوانی است که سال‌هاست منتظر یک نگاه مسئولان رده بالای استان خود هستند.

این فعال رسانه ای معرفی مشاور حوزه جوانان را یک انتخاب سیاسی دانست و تصریح کرد: سال‌هاست رهبر معظم انقلاب تاکید بر جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان فعال و خوش فکر و صاحب نبوغ دارند، اما مدیران استانی ما به جای جامه عمل پوشاندن به این منویات رهبری، این جایگاه را تبدیل به سیاسی بازی و حفظ منافع خود می‌کنند.

وی در پایان عنوان کرد: انتظارمان این بود آقای استاندار ماه‌های پایانی مدیریت خود در استان را با همان مشی معتدلانه ای که بر آن تاکید داشت به اتمام می‌رساند، اما گویا مشاورهای وی ترجیح دادند وی را پلی کنند تا منافع بعدی خودشان به ثمر بنشیند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار