عضو مجمع جوانان استان قزوین با بیان اینکه انتصاب مشاور جوان غیر بومی سرخوردگی جوانان را به دنبال دارد، گفت: قطعاً این انتصاب، تصمیم استاندار نبوده است.

اسماعیل بخشی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر با اشاره به انتصاب مشاور جوان غیر بومی در استان قزوین از سوی استاندار اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به استفاده از ظرفیت جوانان در بدنه انقلاب، این امر باید مورد توجه اساسی مسئولین قرار گرفته و توجه ویژه ای به جوانان نخبه و کارآزموده برای حل مشکلات کشور شود.

وی افزود: ارتباطی که در مجمع با جوانان استان های دیگر داریم مشاهده میکنیم که مسؤولین استان قزوین کمترین توجه را به جوانان دارند و صرفا نگاها به جوانان در استان قزوین سیاسی بوده و فضای سیاست زده استان امکان پیشرفت و استفاده از توانایی های جوانان را محدود کرده است که امیدواریم این فضا عوض شود.

عضو مجمع جوانان استان قزوین ادامه داد: انتصاب یک فرد غیر بومی به عنوان مشاور جوان استاندار که هیچ گونه شناختی از استان و ظرفیت جوانان  ندارد باعث بی‌اعتمادی جوانان به مسؤولین استان می شود.

وی تأکید کرد: در شرایطی که مردم استان به شدت از انتصابات غیر بومی مسولین معترض هستند این انتصاب بیش از بیش باعث سرخوردگی در بین مردم به ویژه جوانان خواهد شد.

بخشی اضافه کرد: استان قزوین جوانان نخبه، فعال و کار آزموده زیادی دارد که در عرصه های مختلف افتخار آفرین بوده و با توجه به شناختی که از استان دارند میتوانند کمک بیشتری به استان داشته باشند.

وی تصریح کرد: انتخاب مشاوری که در رزومه کاری وی تنها فعالیت‌های تند سیاسی دیده میشود  قطعا یک انتصاب سیاسی بوده و دردی از جامعه جوان استان را دوا نخواهد کرد و ما جوانان امیدی به این مشاور نداریم، کاش آقای استاندار به جای این انتصاب کاملا سیاسی که باعث سرخوردگی جوانان میشود مشاوری را انتخاب نمی کردند.

عضو مجمع جوانان استان قزوین در پایان یادآور شد: قطعا این انتصاب، انتصاب خود آقای استاندار نبوده و  تحت فشار جریان های خاص مجبور به این انتصاب شده اند که انتظار جوانان استان از استاندار این است که در مقابل فشارها افراد خاص تسلیم نشوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار