نماینده تاکستان در واکنش به دیدار نمایندگان با سرانه فتنه

کدخبر: 3991

دامن زدن به دیدارهای سیاسی به نفع کشور نیست و ما باید به‌دنبال این باشیم تا با تدبیر، هوشمندی، توجه به اصول کلی سیاستگذاری نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه خود را در خدمت به کشور انجام دهیم.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با قزوین خبر در اشاره به دیدار برخی از اصلاح‌طلبان با رئیس دولت اصلاحات عنوان کرد: اطلاعی از این دیدار نداشتم و باید از شرکت‌کنندگان پرسید چه هدف و نیتی داشته‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه جایگاه کشور با جانفشانی‌های سرداران سپاه و سایر نیروها تثبیت پیدا کرده و بر قدرت، استحکام و دوای آن افزوده شده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: فعالیت افراد در قالب احزاب، دستجات و گروه‌ها باید در چهارچوب تعریف شده در قانون اساسی باشد مشروط بر اینکه به‌دنبال فتنه و ایجاد مشکلات برای مردم نباشد.

وی خاطرنشان کرد: دامن زدن به دیدارهای سیاسی به نفع کشور نیست و ما باید به‌دنبال این باشیم تا با تدبیر، هوشمندی، توجه به اصول کلی سیاستگذاری نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری وظیفه خود را در خدمت به کشور انجام دهیم.

طاهرخانی با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم در اولویت قرار دارد، افزود: ما وظیفه رایزنی و همفکری با مسئولین و سیاستگذاران کشور را داریم تا بتوانیم راه‌حلی برای حل مشکلات مردم پیدا کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایجاد تنش و فضای روانی غیرمنطقی به نفع کشور و منافع ملی نیست و همه باید به‌دنبال آرامش، وحدت، همدلی و امید باشیم و رسیدگی به مشکلات مردم نیز در اولویت باشد.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار