آیت الله عابدینی در خطبه های نماز جمعه گفت: اگر می خواستیم مسئولان ما در کاخ ها جشن تولد بگیرند که همان شاه بود، چرا آنها را از مملکت بیرون کردیم؟ آنها لیاقت مردم، مملکت و اسلام را نداشتند.

به گزارش سرویس سیاسی قزوین‌خبر؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نماز جمعه قزوین با تأکید بر اینکه معیشت مردم باید به صورت جدی مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: گاهی مسائلی را ما از رییس جمهور و وزرا می شنویم که مسائل اصلی نیست بلکه مسائل حاشیه ای است و باید آن را کنار بگذارند.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: یکی از مسائل مهم مردم، تهیه نان، گوشت، تغذیه و مایحتاج ضروری مردم و اشتغال جوانان و وضعیت بازار است و باید مورد توجه رئیس جمهور، وزرا و دست اندرکاران باشد و همه حاشیه ها را باید کنار بگذارند و به وضعیت زندگی مردم توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: متأسفانه می شنویم معاون رییس جمهور در یکی از کاخ های شاه جشن تولد برگزار می کند در حالی که مردم در گرفتاری های خودشان در گیر هستند؛ شما به جای اینکه جشن تولد برگزار کنید بروید و صف گوشت را ببینید و مشکل آن را حل کنید، جلوی قاچاق گوشت را بگیرید، برای حل مشکلات مردم وقت بگذارید، آنقدر وقت اضافه دارید که جشن تولد بگیرید؟!

وی اضافه کرد: اگر می خواستیم مسئولان ما در کاخ ها جشن تولد بگیرند که همان شاه بود، چرا آنها را از مملکت بیرون کردیم؟ آنها لیاقت مردم، مملکت و اسلام را نداشتند و اگر شما نیز مانند آنها رفتار کنید بی لیاقتی شما را نشان می دهد و اینکار نه با انصاف و نه با عقل سازگاری داشت و جای تأسف است که کسی در این شرایط حال و حوصله جشن تولد داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به دستگیری خبرنگار پرس تی وی گفت: بازداشت و آزادی خانم مرضیه هاشمی جز بدبختی و رسوایی برای سران امریکا درپی نداشت، دموکراسی امریکایی را در کشتار ۱۷شهریور، قتل عام مردم ایران، یمن، عراق، سوریه، بحرین و غزه به خوبی متوجه شده بودیم اما حمایت از بانوان و دموکراسی در برخورد با این خانم خبرنگار به خوبی معنا شد و روسیاهی برای امریکایی ها برجا ماند.

امام جمعه قزوین افزود: ما به عدالت خواهی مردم فرانسه احترام می گذاریم و معتقد هستیم این بغضی که از مردم فرانسه فوران کرده در گلوی بسیاری از مردم کشورهای اروپایی وجود دارد و حتما بزودی فوران خواهد کرد و این بغض از طرف مستکبران قابل کنترل نخواهد بود، ما این پیام انقلابی مردم خود را به مردم عدالت خواه سرتاسر جهان می رسانیم زیرا آنها گفته اند که از مردم ایران الهام گرفته اند، مردم ایران عدالت خواهی مردم جهان را تحسین می کنند و پشتیبان حرکت عدالت خواهانه آنها هستند.

 

انتهای پیام/ Monaadi.org

ارسال نظرات

آخرین اخبار