مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه سازش با آمریکا مشکل ما را حل نمی‌کند، گفت: دولت‌مردان امریکا در واقع به دنبال حذف ایران و ایرانی‌ هستند.

 حجت الاسلام علی نعمت‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: ما در سیاست‌های خارجی نیز باید پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

 وی افزود: طبق قانون اساسی در نهایت تصمیمات کلان و سیاست‌های خارجی توسط شخص مقام معظم رهبری گرفته می‌شود.

 نعمت اللهی عنوان کرد: رابطه آمریکا با ایران یک رابطه گرگ و میشی است و این رابطه نه تنها کم رنگ نشده بلکه پررنگ‌تر از گذشته نیز شده است.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: حضرت امام فرمودند با تمام دولت‌های دنیا ارتباط داشته باشید به غیر از اسرائیل که دولت نیست و ما مشروعیت آن را قبول نداریم.

 وی افزود: در رابطه با آمریکا نیز دائماً عبارت گرگ و میش را به کار می‌بردند و همیشه توصیه به مراقبت می‌کردند.

  نعمت‌اللهی عنوان کرد: اگر روزی برسد که آمریکا دست از گرگ بودن بر دارد و حتی طماعی و حمله وری خود نسبت به ملل مستضعف و محروم را تقلیل کند باز هم باید همان سیاست مراقبت رعایت شود.

 مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: نداهایی از درون به گوش می‌رسد که برخی سودای سازش با آمریکا را در سر می‌پرورانند در حالی که امروز به هیچ عنوان زمان سازش فرا نرسیده است.

 وی اظهار کرد: افرادی که سخن سازش با آمریکا را مطرح می‌کنند سخت در اشتباه هستند چراکه دولت‌مردان امریکا در واقع به دنبال حذف ایران و ایرانی‌ هستند.

 نعمت الهی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن مجید به پیامبر اکرم(ص) میفرماید یهود و نصارا هرگز از تو راضی نخواهند شد مگر اینکه به دین آنها درآیی گفت: نه تنها سازش با آمریکا مشکل ما را حل نمی کند بلکه شرایط را بدتر نیز خواهد کرد.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: متاسفانه برخی‌ها همه چیز را به برجام گره زدند در حالی که باید هوشمندانه عمل می‌کردند.

 وی خاطرنشان کرد: بهتر بود سیاستمداران، سیاست‌های درونی خود را دنبال کرده و در عین حال برجام را نیز  پیش می‌بردند.

 نعمت اللهی گفت: متأسفانه روی برجام حساب ویژه‌ای باز شد و دشمن توانست نقطه ضعف ما را پیدا کرده و مشکل آفرینی کند.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه اگر تمام مسؤولان واقعاً صادقانه در خدمت نظام و انقلاب باشند ما از شرایط به وجود آمده عبور می‌کنیم و جای نگرانی وجود نخواهد داشت بیان کرد: متاسفانه در گوشه و کنار رفتارهایی را می‌بینیم که بدور از نگاه ارزش‌های انقلابی است.

 انتهای پیام

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار