محسن بیگلری در گفت و گو با خبرنگار شمانیوز در خصوص به بی توجهی برخی از دستگاه های دولتی در اجرای دقیق قانون منع بکارگیری بازنشستگان و وجود تعداد بیشماری جوان آماده بکار با پتانسیل بالای کاری در کشور اظهار داشت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان صراحت لازم را دارد و پس از زمان اعلام شده باید بازنشستگانی که مشمول قانون مزبور می شوند در دستگاه های مختلف دولتی فعالیت نداشته و ترک پست کنند.
دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: ادامه فعالیت هریک از بازنشستگان بر سر پست و مقام خود در دستگاه های مختلف دولتی پس از اتمام مهلت تعیین شده ؛اقدامی کاملا خلاف قانون محسوب می شود و ماندن آنها دخل و تصرف در اعمال دولتی است.
وی با تاکید بر اینکه ادامه فعالیت آن دسته از بازنشستگانی که مشمول قانون فوق می شوند بی قانونی است، ابراز داشت: درصورت تداوم فعالیت این دسته از افراد پس از اتمام زمان مقرر باید گفت امضاهای آنها وجاهت قانونی نداشته و هر مسئول و بازنشسته ای که مشمول قانون مزبور شود و همچنان بر فعالیت خود ادامه دهد متخلف محسوب می شود.
نماینده مردم سقز و بانه در خانه ملت در واکنش بر ضرورت اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط بانک مرکزی و درخصوص مدیران بانکی ، ابراز داشت: تمام مشاغل دولتی موظف به اجرای آن هستند و باید کار را به جوانان بسپارند و فرصتی را برای جوانان فراهم کنند.

ارسال نظرات

آخرین اخبار