نظر جالب بابایی صالح در رابطه با سوال از رئیس‌جمهور؛

کدخبر: 3407

نماینده مردم بوئین‌زهرا با اشاره به اینکه هر نماینده نظر شخصی دارد و خود باید تصمیم بگیرد گفت: در امضای استیضاح ریاست جمهوری برخی از نمایندگان صرفا برای سیاه نمایی و گرفتن امتیاز اقدام به امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ در شرایطی که نمایندگان مجلس مدتهاست به دنبال طرح سوال از رئیس جمهور هستند، سه نفر از 4 نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی این طرح را امضاء نکرده و حتی اظهار نظرهای عجیبی را نیز در این باره شاهد هستیم.

روح الله بابایی صالح نماینده  مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ در اظهار نظری عجیب با بیان اینکه هر نماینده نظر شخصی دارد و لزومی ندارد تا در شرایط فعلی از رئیس جمهور سوال شود،اظهار کرد: اگر نمایندگان به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند بارها به وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن اشاره کرده اند بنابراین در شرایط فعلی نیاز به پرسش و پاسخ از رئیس جمهور نیست.

بابایی صالح ادامه داد: زمانی که رهبر به وحدت دعوت می کند لزومی به استیضاح نیست که البته من جز نمایندگانی بودم که برای استیضاح وزرا اقدام کردم.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: من روی حرف خود هستم تا وزرا استیضاح شوند اما برخی از امضای استیضاح به عنوان معامله استفاده کردند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی ما هم آگاه به مشکلات و مسائل اقتصادی هستیم اما لزومی به امضا نیست.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در خصوص پرسش و پاسخ از وزرا روی حرف خود خواهم ایستاد اما نیازی به استیضاح نیست.

بابایی صالح در حالی از لزوم وحدت در کلام رهبری استفاده میکنند که بارها مقام معظم رهبری بر استفاده مجلس از تمام ابزار خود برای نظارت تاکید کرده اند.

از سویی صحبت های بابایی صالح حاکی از وجود پشت صحنه های مهم در مجلس است و حتی می توان اینگونه سوال پرسید که آیا برای امضاء نکردن سوال از رئیس جمهور معامله ای صورت نگرفته است؟

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار