نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مواضع رئیس‌جمهور مقتدرانه، هوشمندانه و لازمهٔ مدیریت و وضع کنونی کشور بود که مقابل گزافه‌گویی ترامپ پاسخی داد که منجر به انسجام و وحدت کشور شد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: ایران با دشمنی مواجه است که از هیچ منطقی تبعیت نکرده و به تعهدات پیشنهادی خود نیز عمل نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه قصد تعرض و ظلم به کشوری را نداریم و در نظام و سیاست ما نیز چنین تفکری نبوده و تدوین نشده است، ادامه داد: اقتدار ایران با بزرگانی چون سردار سلیمانی مطرح می‌شود و کشور و مردمی آماده درصحنه داریم که از تهدیدات دشمن نهراسیده و از مواضع خود دفاع می‌کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پیام سردار سلیمانی حاوی این مطلب بود که در صلح و مسالمت با دنیا هستیم و اگر دشمن برنامه و تعرضی داشته باشد با تمام قوت از کیان خود دفاع خواهیم کرد و این امر حق مسلم ماست.

وی خاطرنشان کرد: اطرافیان ترامپ جنگ‌طلبانی هستند که این فرد دیوانه را مدیریت می‌کنند و با سخنانی که ترامپ گفت باید یک پاسخ دندان‌شکن دریافت می‌کردند که مسئولین کشور به‌عنوان نمایندگان ملت پیام مردم را به گوش آنان رساندند.

طاهرخانی ابراز کرد: مواضع رئیس‌جمهور مقتدرانه، هوشمندانه و لازمهٔ مدیریت و وضع کنونی کشور بود که مقابل گزافه‌گویی ترامپ پاسخی داد که منجر به انسجام و وحدت کشور شد.

وی تصریح کرد: سخنان رئیس‌جمهور منافع ملت را دربرداشت و ایران هیچ‌گاه به دنبال تنش و ناامنی نبوده و نیست و از حق طبیعی و کیان خود در منطقه حفاظت می‌کند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی نیز نمایندگان از همهٔ جناح‌ها به‌اتفاق نظر از پاسخ رئیس‌جمهور قدردانی کردند، اضافه کرد: مجلس به تأسی از رهبری نسبت به ملت و حفظ تمامیت ارضی کشور به دنبال وحدت جامعه است و برای نشان دادن اقتدار مقابل زیاده‌خواهان از هیچ‌ امری فروگذار نخواهند کرد.

وی گفت: سبک‌مغزی چون ترامپ سردمدار گفتمان سیاسی بین‌الملل است و بسیاری از کشورها از او تبعیت می‌کنند.

طاهرخانی ابراز کرد: درحالی‌که ایران و کشورهای منطقه مالک خاورمیانه هستند برخی حکومت‌های ناتوان تابع ترامپ بوده و به دنبال حق‌طلبی نیستند و زمانی که منطقه برای ما ناامن باشد از اقتدار خود دفاع خواهیم کرد.

وی مطرح کرد: چرا باید برخی از سران کشورها در منطقه در امنیت کامل باشند و واردات و صادرات انجام دهند و ایران را از این حق خود محروم کنند؟ ما نیز از حق مالکیت خود در منطقه برای حفظ تبادلات استفاده می‌کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: ما باید با انسجام و همگرایی، منطقه را تحت کنترل داشته باشیم و از منافع خود دفاع و آن‌ها را حفظ کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار