دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین با توجه به سخنان اخیر رئیس جمهور نسبت به منتقدان گفت: دولت با کارنامه بی عمل ناچار به فضاسازی کاذب است تا مردم سرگرم شوند.

محمدحسین شفیعی ها در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: دولت منتقدانش را از عوامل تشنج مطرح می‌کند و این در حالی است که خود رئیس جمهور  در حال تبدیل شدن به عامل تشنج در جامعه است.

وی افزود: آنگونه که به نظر می رسد رئیس جمهور و تیم دولت نمی گذارند فضای جامعه آرام بماند و یک روز معاون اول رئیس جمهور به دهه شصتی ها توهین می کند و روز دیگر خود رئیس جمهور تعابیر ناشایستی را نسبت به منتقدان مطرح می کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: مردم از شخص اول اجرایی کشور انتظار تلاش، کار، جدیت، ارائه کارنامه مثبت و آرامش دارند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور ملبس به لباس روحانیت است و این امر مسئولیت وی را مضاعف کرده و باید برای حفظ حرمت انسانها تلاش دوچندان داشته باشد.

کارنامه بی عمل دولت، رئیس جمهور را محبور به فضاسازی کاذب میکند

شفیعی ها عنوان کرد: گاهی منتقدان تعابیری را مطرح می کنند که از سوی دولت با عنوان تندروی مطرح می شود ولی اینها تندروی نیست چراکه آقای روحانی با عناصر بیرون از نظام و بیگانگان محترمانه برخورد کرده ولی نسبت به افراد دلسوز نظام بی احترامی نشان می دهد.

وی مطرح کرد: رئیس جمهور چون کارنامه بی عمل دارد ناچار است فضاسازی کاذب ایجاد کند تا مردم سرگرم شوند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین تشریح کرد رئیس جمهور حق ندارد حریم ادب را درنوردد و حرکات و عبارتهای بی ادبانه به کار ببرد و اگر دولت دوازدهم دولتی با عملکرد درخشان باشد می گوییم در قبال ناجوانمردی منتقدان از کوره در می‌روند که متاسفانه اینگونه نیست.

وی ابراز کرد: رئیس جمهور از ابتدا شعار تحمل و مدارا را سر دادند و این مدارا در فرهنگ لغت وی مدارا با دشمنان است و در جام نمونه بارز آن است.

شفیعی ها ادامه داد: نمونه دیگر مدارا با دشمنان نیز تعرض رئیس جمهور فرانسه به نظام است که آقای روحانی بجای دفاع از جایگاه نظام و مردم، سکوت اختیار کرده است و وزیر امور خارجه این کشور وارد ایران می شود و رئیس جمهور با او گپ می زند.

وی یادآور شد: با دولت دوازدهم به یاد دوره قاجار می افتیم چراکه رفتار و عملکرد دولت در مقابل بیگانگان ارباب رعیتی است و آنها هر چه می گویند دولت تمکین می کند و این در حالی است که انقلاب اسلامی به ما عزت داد و پیامش نیز ایستادگی در مقابل زورگویان بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین اظهار کرد: رئیس جمهور هر عبارت ناشایستی را نسبت به منتقدان و افرادی که مستدل سخن می گویند مطرح می کند، رئیس جمهور در پاسخ با منتقدان بگوید که چه گام هایی را برای تعالی ایران برداشته اید؟

وی گفت: دولت به گونه ای با بیگانگان رفتار کرد که آنها به خود اجازه دادند هرگونه که می خواهند با ایران رفتار کنند و باید متذکر شد که ما برای زنده کردن عزت خود انقلاب کردیم نه اینکه چند نفر با منتقدان برخورد سخیف و دور از ادب داشته باشند.

رئیس جمهور باید شیوه و ادبیات خود را تغییر دهد

شفیعی ها تاکید کرد: با ادامه این رفتار از سوی آقای روحانی نامش به تلخی در صفحه تاریخ حک خواهد شد و ایشان باید شیوه و ادبیات خود را تغییر دهند چراکه این شیوه از دولت یازدهم آغاز شد و هر کس در تاریخ ایران مسئولیتی بر دوش داشته باشد تمامی حرکاتش در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد و آیندگان نیز قضاوت خواهند کرد.

وی در پایان مطرح کرد: رئیس جمهور باید تمام هنر و تلاش خود را در سه سال باقی مانده تا پایان مسئولیت خود داشته باشد تا فرصت سوزی های گذشته خود را جبران کند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار