با شروع استانداری زاهدی در قزوین چهره ای ناشناخته در کنار زاهدی دیده می شود. چهره ای که برخی، رابطه او با زاهدی را به رابطه احمدی نژاد- مشایی تعبیر می‌کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی – خبری قزوین خبر؛ با نگاهی به تحرکات زاهدی استاندار جدید قزوین ، چهره ای ناشناخته را می‌توان در کنار او دید . این چهره ناشناخته را که گویا قرار است در سپهر سیاسی استان قزوین نقشی بزرگ را ایفا کند باید بیشتر بشناسیم.

عبدالرضا میقانی جوانی اراکی از دیار کردستان که به همراه زاهدی راهی قزوین شده تا از وی به عنوان جدی ترین گزینه برای مدیرکل حوزه استاندار در قزوین یاد شود و گویا قرار است به زودی جایگزین رضایی شود.

 این چهره در حالی روانه قزوین شده که همچنان سرپرست حوزه استانداری کردستان است و نام او در سایت استانداری کردستان نیز به همین عنوان ثبت شده اما گویا وی بیشتر از اینکه دل در گرو استانداری کردستان داشته باشد مرید زاهدی است و باید همواره در کنار او باشد حتی اگر به قیمت رها کردن مسئولیت خود باشد.

استانداری کردستان

میقانی تا پیش از استانداری زاهدی در کردستان هیچ مسئولیت اداری نداشته و حتی خود نیز به این مسئله اعتراف میکند تا جایی که وی در نشستی با اصحاب رسانه رسما اعلام میکند : « در 8 سال دولت احمدی نژاد تمایلی به ورود به دولت نداشتم و در شرکت خصوصی خود کار می‌کردم»

از سویی نام این چهره که قرار است حرفهای زیادی برای گفتن در آینده سیاست استان داشته باشد را می توان در پرتال senf.ir  و در بخش فعالان صنعت خرازی دید.

میقانی بازار

میقانی که از وی در کردستان به عنوان« جوان بیکار اراکی » نام برده می شود در 27 اسفند 92 بدون حتی یک روز سابقه کار دولتی به عنوان مشاور و سرپرست حوزه استاندار کردستان، جایگزین فرشادان – فرزند شهید - شد تا مشخص شود زاهدی می‌تواند یک روزه فردی را بدون حتی طی روال اداری و شرکت در آزمون استخدامی به استخدام دولت در آورد.

البته زاهدی در انتصاب افراد بدون سابقه دولتی و اداری در رده های بالای استان سابقه دارد و نمونه دیگر آن را می توان در انتصاب دره زمی از پیمانکاران استان که دارای سابقه فعالیت در حزب مشارکت است بعنوان رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کردستان اشاره کرد

میقانی در روزهای اخیر در بیشتر دیدارهای مهم استاندار حضور داشته و وی را همراهی کرده است. دیدار با امام جمعه قزوین، بازدید سرزده از دفاتر استانداری و دیدار چهره به چهره با کارکنان، حضور در گلزار شهدا، بازدید از کارگاه تولید لباس حضرت علی‌اصغر(ع) و حضرت رقیه(س) به مناسبت توزیع رایگان در ایام محرم، زیارت امامزاده حسین ابن علی ابن موسی الرضا(ع)، دیدار با آیت‌الله محمدی‌تاکندی»، «نشست با فرمانداران و بخشداران استان قزوین و جلسه ستاد ساماندهی زائرین اربعین تنها بخشی از همراهی های وی است .

وی در حالی هم اکنون در مهمانسرای استانداری قزوین اقامت داشته و استاندار را در جلسات رسمی استانداری همراهی میکند که نه تنها هیچ مسئولیتی در قزوین ندارد بلکه هنوز نام او در بین مسئولین استانداری کردستان دیده می شود.

استان قزوین در سالهای اخیر انتصابات غیربومی زیادی را در خود دیده است اما بدون شک پذیرای انتصابات مسئله دار نخواهد بود و زاهدی نیز باید همانطور که از ابتدای کار خود قول داده به دنبال خرد جمعی و با در نظر گرفتن نظر همه احزاب و تفکرها در استان انتصابات خود را انجام دهد.

تصاویر حضور میقانی در کنار زاهدی در قزوین

photo_2017-09-27_12-56-53

photo_2017-09-21_13-26-26

lk_0

l_2

l_2

_mg_8601

  • ناشناش 1 2 پاسخ

    به کوری دیده شما آقای میقانی به زودی مدارج ترقی را در قزوین هم، مثل کردستان طی میکند
    اینایی که شما نوشتید همون چیزایی است که یه زمانی تو کردستان علیه آقای میقانی نوشتند و هیچ غلطی هم نتونستند بکنن
    میگید نه؟
    اینم نمونه ای از اسناد هجمه هایی که توسط تابناک به آقای میقانی شد و شما هم دارید راه همونا رو میرید

    www.tabnakkordestan.ir/fa/news/498898

    www.tabnakkordestan.ir/fa/news/392842

    www.tabnakkordestan.ir/fa/news/377297

    www.tabnakkordestan.ir/fa/news/288038

    www.tabnakkordestan.ir/fa/news/259307

  • احسان 1 2 پاسخ

    داماد همیشه باید کنار پدر زن باشه خب.

ارسال نظرات

آخرین اخبار