با نزدیک شدن به زمان سفر یکروزه رییس جمهور به استان قزوین به راحتی میتوان ابهام در برنامه سفر و عدم اطلاع رسانی جزییات این سفر را مشاهده کرد

به گزارش سرویس سیاسی قزوین خبر؛ حسن روحانی رئیس جمهور فردا یکشنبه برای سفری یک روزه در آستانه انتخابات و در ایام تبلیغات وارد قزوین خواهد شد تا ضمن حضور در مجمع جهانی شهرهای اسلامی، چندین پروژه در قزوین را افتتاح کند.

این در حالی است که از ابتدای اعلام این سفر ، اخبار به هیچ عنوان دقیق  اطلاع رسانی نشده و اینگونه به اذهان متبادر می کند که تمام تلاش استانداری، بر روی انجام این سفر و بهره برداری های تبلیغاتی است.

در ابتدا زمان سفر شنبه دوم اردیبهشت اعلام شد اما در سایه سکوت روابط عمومی استانداری، همتی استاندار در یک برنامه زنده تلویزیونی از ورود رئیس جمهور به استان قزوین در روز یک شنبه خبر داد.

از سوی دیگر در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده به این سفر هیچ برنامه ای از این سفر اعلام نشده و تنها برنامه ای که تا به الان قطعی است، حضور رئیس جمهور در پنجمین اجلاس جهانی شهرهای اسلامی است.

روابط عمومی استانداری قزوین نیز در خبری عجیب که بر روی سایت استانداری قرار گرفت ، از افتتاح چندین پروژه در استان قزوین نام برد اما گویا تا به الان مسئولین استانداری قزوین تصمیمی برای اعلام دقیق پروژه ها و همچنین نام این پروژه ها ندارند.

نکته جالب اینجاست که روابط عمومی استانداری قزوین در حالی از اعلام تعداد این پروژه ها خودداری میکند که اعتبار افتتاح آن را بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان واشتغالزایی را بیش از 1600 نفر اعلام کرده است.

داستان بی برنامگی زمانی جالب تر می شود که برنامه دیدار عمومی با مردم هم بدون اعلام به مردم به برنامه ها گنجانده شده است و گویا رئیس دولت تدبیر و امید تصمیم دارد بعد از ظهر یکشنبه با مردم قزوین نیز در سالن شهید بابایی دیدار داشته باشد. این در حالی است که تا به امروز خبری در این باره منتشر نشده بود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین نیز در خبری از افتتاح بیش از 240 پروژه در این سفر توسط رئیس جمهور خبر داده و تنها به بیان جزییات چند پروژه خاص که حتی یکی از آنها نیز افتتاح مجدد است بسنده کرده است.

اینگونه به نظر می رسد که استانداری قزوین در تلاش است تا در آستانه انتخابات و در ایام تبلیغات، با کلی گویی و حتی بزرگنمایی، با تنظیم یک سفر یکروزه برای روحانی، نهایت استفاده را از این سفر داشته باشد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار