استاندار قزوین با بیان اینکه رابطه ما و نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین یک رابطه ایمانی و قلبی است، گفت: تذکرات آیت‌الله عابدینی را به جد مورد توجه قرار داده و پیگیری خواهیم کرد.

سرویس سیاسی قزوین خبر؛ فریدون همتی استاندار قزوین روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب اظهار کرد:  احترام متقابل ما با نماینده ولی فقیه در استان قزوین محکم است و هر دو در استان یک هدف را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و همچنین آیت الله عابدینی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین به دنبال ارتقاء کیفیت خدمت به مردم و حل مشکلات هستیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه تذکرات آیت الله عابدینی را به جد مورد توجه قرار میدهیم،  تأکید کرد: اما انتظار داریم لحن انتقادات مهربانانه تر باشد که در اینصورت بیشتر به جان ما نفوذ میکند و این طبیعت هر انسانی است.

وی با بیان اینکه یک ذره در اعتقاد، احترام هماهنگی و همراهی ما با نماینده ولی فقیه کم نخواهد شد، بیان کرد: روش ما در تعامل با علما ، ائمه حمعه، نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری نیز به همین صورت است.  

همتی با اشاره به اینکه بنده دو وظیفه بر عهده دارم، تصریح کرد: وظیفه اول بر حسب اعتقادات شخصی است که به آن معتقد و پایبند هستم. از سویی به عنوان نماینده عالی دولت نیز توصیه رئیس محترم جمهور بر این است که هرچقدر وحدت ، همدلی ، آرامش و احترام متقابل در محیط استان برقرار شود ، بهتر می توان به مردم خدمت کرد.

وی اضافه کرد: این چالش های درونی طبیعی است و تاثیری نیز بر روی روند کار ما نخواهد گذاشت

استاندار قزوین با بیان اینکه نباید انتظار داشته باشیم همه چیز مثل ساعت باشد ما نیز قدرت ها و ضعف هایی بداریم، در هرجای استان سواستفاده ای باشد برخورد میکنیم.

وی همچنین با اشاره به دستور خود در جلسه شورای اداری به اداره اطلاعات ، گفت: نکته ای که عرض کردم به عنوان وظیفه اداری خودم بود و به دستگاه ها نیز به صورت کتبی ابلاغ خواهم کرد که هرجا سوء استفاده ای صورت گرفته باید مورد برخورد قرار بگیرد و به مردم معرفی شود.

همتی در پایان با تأکید بر اینکه رابطه ما با نماینده ولی‌فقیه رابطه ایمانی، محکم و انقلابی است، یادآور شد: انتقاد سازنده اشکالی ندارد و می تواند ما را کمک و بیدار کند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار