شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی پیام نور مرکز قزوین متنشر کرد

کدخبر: 1956

ما بسیجیان دانشگاه پیام نور مرکز قزوین در یوم‌الله اعلام می داریم که سیاهه‌ی جنایات آمریکا بر علیه ملت مسلمان ایران چیزی نیست که با تغییرات فریبنده و نمایشی برخی سیاست ورزان آمریکا قابل رفع باشد

به گزارش سرویس سیاسی قزوین‌خبر؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور مرکز قزوین بیانیه‌ای به مناسبت سیزدهم آبان منتشر کرده است. متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*(وَلَن تَرْضَى عَنکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم بَعْدَ الَّذِی جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلَا نَصِیرٍ)*

ﻳﻬﻮﺩ ﻭ ﻧﺼﺎﺭﻯ ﻫﺮﮔﺰ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺭﺍﺿﻰ ﻧﻤﻰ  ﺷﻮﻧﺪ ﺗﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﺍﺯ آئینشان ﭘﻴﺮﻭﻯ ﻛﻨﻰ. ﺑﮕﻮ: ﻣﺴﻠّﻤﺎ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺧﺪﺍ ﻓﻘﻂ ﻫﺪﺍﻳﺖ[ﻭﺍﻗﻌﻰ] ﺍﺳﺖ ﻭﺍﮔﺮ ﭘﺲ ﺍﺯﺩاﻧﺸﻰ ﻛﻪ[ﭼﻮﻥ ﻗﺮﺁﻥ] ﺑﺮﺍﻳﺖ ﺁﻣﺪﻩ، ﺍﺯ ﻫﻮﺍ ﻭﻫﻮﺱ ﻫﺎﻯ ﺁﻧﺎﻥ ﭘﻴﺮﻭﻯ ﻛﻨﻰ، ﺍﺯﺳﻮﻯ ﺧﺪﺍ ﻫﻴﭻ ﺳﺮﭘﺮﺳﺖ ﻭ ﻳﺎﻭﺭﻯ ﺑﺮﺍﻯ ﺗﻮ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ . (سوره مبارکه بقره، آیه 120)

«مبارزه با استکبار و نظام سلطه، بر اساس مبانی قرآنی، هیچ‌گاه تعطیل پذیر نیست و امروز آمریکا،کامل‌ترین مصداق استکبار است.» (20/4/94، امام خامنه‌ای)

  یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه سالروز رخدادهای فراموش ناشدنی: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه‌ی دانش آموزان انقلابی در سال 1357و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جهانخوار توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 میراث گران بهایی برای دانشجویان ودانش آموزان می باشد

سیزدهم آبان یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبار ستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن‌فروشی و بیگانه‌پرستی به بار نشسته‌اند و نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر و مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده‌اند. سیزده آبان روز هیهات من الذّله ی آزادگان تاریخ بر سر استکبار جهانی و این روز به یاد ماندنی در حافظه تاریخی ملت غیور ایران اسلامی همواره با استکبار ستیزی و دشمنی با این تروریست بالذات دولتی، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است.

ما بسیجیان دانشگاه پیام نور مرکز قزوین در یوم‌الله 13 آبان با استعانت از بقیه ا... الاعظم (ارواحنا له الفداه)، رهبر و مقتدای خویش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با تجدید عهد و پیمان با حضرت امام خمینی (ره)، این در هم کوبنده هیمنه استکبار در قرن بیست ویکم و باشهیدان والا مقام؛ به خصوص شهدای مدافع حرم، اعلام می داریم که سیاهه‌ی جنایات آمریکا بر علیه ملت مسلمان ایران چیزی نیست که با تغییرات فریبنده و نمایشی برخی سیاست ورزان آمریکا قابل رفع باشد و امروز دل خوش کردن به نتایج مذاکره با آمریکا، این ظالم در حال انقراض نتایج جبران ناپذیری برای کشور ما خواهد داشت و در صورتی که سیاست های شیطانی حاکم بر آمریکا تغییر نکند تا نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از پای نخواهیم نشست زیرا که صلح همه ملت ها بسته به انقراض مستکبرین است. در آخر از عموم مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی یوم اله 13آبان دعوت می کنیم.

بیانیه2

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار