مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: جلسات منظم و تخصصی مشاغل خانگی جهت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و رفع موانع برای اجرای هرچه بهتر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش قزوین خبر؛وحید انتظاری در جلسه‌ای که به‌منظور ارائه گزارش و تجارب جهاد دانشگاهی استان در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور و هم‌چنین نیاز به رفع موانع موجود، هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان، جلسات منظم و تخصصی مشاغل خانگی برگزار خواهد شد.

وی گفت: قوانین مربوط به مشاغل خانگی از سال ۱۳۹۰ مصوب شده و تاکنون فعالیت‌های شایسته‌ای در این زمینه صورت گرفته است. البته به‌منظور خدمت‌رسانی شایسته به پیشرانان و متقاضیان مشاغل خانگی باید بیش از پیش به منظور رفع موانع موجود تلاش کرد.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ضمن اشاره به اهمیت خرید مواد اولیه و فروش محصولات خانگی با قیمت مناسب، تصریح کرد: استانداردسازی و بسته‌بندی محصولات، بازاریابی و ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانگی از جمله مواردی است که باید بیش‌ازپیش در اجرای طرح مشاغل خانگی و در جلسات تخصصی موردتوجه قرار گیرد.

در این جلسه که نمایندگان ادارات و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسیج سازندگی، اتاق بازرگانی و صنعت و کشاورزی (صنایع دستی) حضور داشتند علاوه بر ارائه گزارش توسط جهاد دانشگاهی استان قزوین، ارائه گزارش مدیریت خدمات حوزه علمیه استان و آشنایی با سایت طراحی شده kasboom.ir نیز صورت گرفت.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار