دادستان قزوین خبر داد:

کدخبر: 3985

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به اتهام اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، محمد قاسمی در تشریح دستگیری معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: بر اساس گزارش واصله از سوی مراجع نظارتی معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی از سوی دادسرای قزوین تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد.

دادستان مرکز استان افزود: با توجه به بررسی اسناد مالی و اداری این اداره کل مشاهده شده اموال و وجوهی که می بایست در امورات اداری و برنامه های فرهنگی هزینه شود توسط متهم این پرونده توسط حساب های واسطه ای برداشت و تصاحب شده است.

قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: اتهامات مطرح شده در این پرونده که متهم آن دیروز دستگیر شده اختلاس و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است که این پرونده در دادسرای قزوین در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: ما به مردم این اطمینان را خواهیم داد که دستگاه قضایی با هیچ شخص و مقامی عهد اخوت نبسته است و همانند گذشته با کسانی که مرتکب جرمی شوند فارغ از هر پست، مقام و جایگاهی که دارند، برخورد خواهیم کرد.

این مقام قضایی استان در پایان بیان داشت: دستگاه های نظارتی و بخصوص مراجع نظارتی درون سازمان ها باید نظارت خود را تشدید کنند تا شاهد این گونه تخلفات از سوی برخی مدیران نباشیم و در این راستا دستگاه قضایی آمادگی دریافت گزارشات مردمی را نیز دارد و در صورت مشاهده تخلفات از سوی سازمان ها موارد را به دستگاه قضایی و دستگاه های نظارتی اطلاع دهند.

قاسمی در پایان گفت: کلیه اخبار مربوط به روند رسیدگی به این پرونده و سایر پرونده ها در زمان مناسب توسط روابط عمومی دادگستری قزوین به اطلاع مردم و اصحاب رسانه خواهد رسید و مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نداشته باشند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار