رئیس اتحادیه قصابان اعلام کرد: روزانه 8 تا 10 تُن گوشت گوساله و 5 تُن گوشت گوسفندی کشتار و در قصابی های استان عرضه می شود و در کنار این امر 6 تُن گوشت منجمد برزیلی برای مصارف رستورانها توزیع می شود.

حمیدرضا دایی دایی رئیس اتحادیه قصابان در گفت‌وگو با پایگاه خبری  تحلیلی قزوین خبر اظهار کرد: طی هفته گذشته با توجه به آشفتگی بازار سطح فروش گوشت قرمز در واحدهای صنفی نسبت به یک ماه گذشته در قزوین کاهش ییدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه طی 20 روز گذشته بازار قصابان کساد بوده است، ادامه داد: مردم مراعات کرده و کمتر برای خرید گوشت اقدام می‌کنند و با توجه به اینکه عطشی در بازار وجود ندارد تمایل مردم به سرمایه گذاری و خرید کالاهای دیگر است.

رئیس اتحادیه قصابان ابراز کرد: در استان برای تهیه دام سبک و سنگین با مشکل مواجه هستیم چراکه دام‌های استان به صورت قاچاق به مقصد استانهای مرزی و غربی کشور ارسال می‌شود که این امر موجب افزایش داشته زنده شده است.

وی اعلام کرد: روزانه 8 تا 10 تُن گوشت گوساله و 5 تُن گوشت گوسفندی کشتار و در قصابی‌های استان عرضه می شود و در کنار این امر 6 تُن گوشت منجمد برزیلی برای مصارف رستوران‌ها توزیع می شود.

دایی‌ دایی با اعلام اینکه طی هفته گذشته قیمت گوشت منجمد وارداتی در کشور 15 درصد افزایش پیدا کرد، افزود: مشکلی برای توزیع گوشت منجمد وجود ندارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی برای تأمین گوشت مورد نیاز مردم وجود ندارد چراکه تقاضا افزایش پیدا نکرده است.

رئیس اتحادیه قصابان تأکید کرد: از مسئولان تقاضا داریم که جلوی خروج دام قاچاق را از استان بگیرند چرا که این امر بر روی قیمت گوشت تأثیرگذار خواهد بود.

دایی‌دایی ابراز کرد: قیمت گوساله 10-12 درصد و قیمت گوسفند نیز 5 درصد افزایش داشته است و احتمال دارد قیمت گوشت نیز افزایش پیدا کند؛ برای ثبات بازار در کنار گوشت گرم واردات گوشت‌های منجمد بر ثبات قیمت و تأمین نیاز مردم تاثیرگذار خواهد بود.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار