عباس کاظمی، دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قزوین ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه قزوین اظهار کرد: کرونا نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر و رسانه‌های آنان برداشت.

وی افزود: جهان مشاهده کرد که مدعیان دموکراسی و مردم‌سالاری برای خود حق شبیخون زدن به محموله‌های بهداشتی دیگر کشورها را قائل می‌شوند و برای تأمین مایحتاج خود حاضرند پنجه بر هم بکشند.

کاظمی عنوان کرد: کرونا موجب برملا شدن دروغ‌های دولت هایی شد که سال‌ها تلاش کرده بودند چهره خود را با دروغ‌ها و فضای رسانه‌ای زینت دهند.

وی بیان کرد: اما در ایران اسلامی شاهد همدلی مردم و خلق صحنه‌هایی ماندگار بودیم و هستیم و می توان آن را تابلویی زیبایی از همدلی و ایثار اقشار مختلف مردم به‌ویژه کادر درمانی دانست.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قزوین تأکید کرد: قرارگاه جهادی مدافعان سلامت با تأسی از جمله معروف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که «میزان فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد در خود فرصت‌ها نیست» کار خود را در حوزه های مختلف آغاز کرد.

وی تصریح کرد: تولید بسته‌های مشاوره‌ای برای داشتن سبک زندگی کرونایی در دستور کار قرار گرفت.

کاظمی عنوان کرد: تهیه بسته‌های اطلاع‌رسانی و آموزشی چون شفاخانه،  فقیهانه، ظریفانه و صمیمانه تهیه و در فضای مجازی، رسانه‌ها و صداوسیما نیز از دیگر فعالیت‌های این قرارگاه بود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات این ستاد پشتیبانی از افراد آسیب‌دیده و تهیه بسته‌های ارزاق برای نیازمندان و مخصوصا افرادی بود که از این بیماری آسیب دیده بودند.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان قزوین با بیان اینکه حوزه اقتصاد مردمی و اقتصاد خرد پس از شیوع کرونا ضرباتی خورده است، اضافه کرد: برای کاهش آسیب های اقتصادی این بیماری رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه فعالیت‌هایی در قالب قرارگاه مواسات و همدلی استان قزوین طراحی شده است.

وی ادامه داد: این رزمایش به‌صورت محله محور و با محوریت مساجد فعالیت می‌کند

کاظمی در پایان یادآور شد: با بررسی و شناسایی نیازمندی‌های افراد حاضر در محله خدمات لازم را به‌صورت خانه به خانه ارائه خواهیم داد.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار