دبیر قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه استان قزوین با بیان اینکه قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در استان قزوین به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تشکیل شده است، گفت: هم‌افزایی با دستگاه‌های خدمات رسان در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر، حجت‌الاسلام حسن دهقان‌نژاد، دبیر قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه استان قزوین در نشست خبری با موضوع روع فعالیت طرح نهضت مواسات اظهار کرد: این قرارگاه پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و برای خدمات رسانی به مردم آسیب دیده از کرونا کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه از روزهای نخستین شیوع کرونا در کنار مردم بودند، افزود: شاهد یک فضای همدل و همراه برای مقابله با کرونا در استان قزوین هستیم.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه استان قزوین ادامه داد: یکی از این موضوعات بحث تعطیلی نماز جمعه و نمازهای جماعت در شهرها و روستاها بود که واکنش‌های مختلفی را در جامعه ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: پس از دستور مقام معظم رهبری و جلسه ویدئو کنفرانس حجت‌الاسلام علی‌اکبری، جلسه ای نیز در دفتر نماینده ولی فقیه با مدیریت شخص آیت الله عابدینی برگزار شد و تصمیمات لازم در رابطه با این ستاد گرفته شد.

حجت‌الاسلام دهقان‌نژاد با تاکید بر اینکه قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه با محوریت مساجد و محله محور خواهد بود، اضافه کرد: فعالیت‌های لازم در این قرارگاه با حفظ کرامت انسانی به افراد نیازمند کمک‌های لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: این قرارگاه مانعی برای کارهای خیر دیگران نخواهد بود بلکه توجه به بحث هدایتگری و بهره‌مندی هوشمندانه‌تر از فضای فعالیت‌های جهادی و مردمی را  در این فضا مورد توجه قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام دهقان‌نژاد با بیان اینکه قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در استان قزوین به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تشکیل شده است، گفت: هم‌افزایی با دستگاه‌های خدمات رسان در دستور کار این قرارگاه قرار دارد.

وی تصریح کرد: مرکز فعالیت‌های ستادی این قرارگاه در محل نماز جمعه شهرها و در قزوین مسجدالنبی (ص) است و تمامی فعالیت‌ها نیز با محوریت مساجد محلات مختلف انجام خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار