فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد:

کدخبر: 4089

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین از برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر سرهنگ محسن شیخ‌حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: باتوجه به ابلاغ رزمایش (کمک مؤمنانه)درماه مبارک رمضان ناحیه امام حسن علیه السلام با استفاده ازتمام امکانات و ظرفیت های رده های بسیج و نیروهای این نهاد مردمی و نیز هم افزایی با ظرفیتهای شهرستانی این رزمایش را با رمز یاصاحب الزمان از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در چندین گام عملیاتی خواهد شد، افزود: در گام نخست ایجاد و تکمیل سامانه شناسائی خیرین، معتمدین و روحانیون در دستور کار حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قزوین اضافه کرد: ایجاد قرارگاه های محله محور بسیج، شناسایی محرومین و آسیب دیدگان از کرونا درهر محله و نیز تنوع درکمکها مانند مهلت یا بخشش اجاره، پرداخت وجوه نقدی، ارائه بسته معیشتی و... با استفاده از ظرفیت مساجد و امنای آنها از جمله‌ برنامه‌هایی است که در گام دوم عملیاتی خواهد شد.

وی عنوان کرد: حمایت از صاحبان مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا و حمایت از خانواده‌های نیازمند با رعایت کرامت شخصی در این رزمایش در دستور کار رده‌های بسیج قرار دارد.

شیخ‌حسنی عنوان کرد: کمک به مردم برای جبران خسارت ناشی از کرونا باجمع‌آوری و همچنین جهت‌دهی به کمک‌های مردمی از اهداف برگزاری این رزمایش است.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس منحوس بسیجیان و پاسداران در قالب گروه‌های جهادی در شهرستان قزوین در کنار مردم بوده‎اند و حال نیز برای جبران خسارت مالی و معنوی ناشی از این ویروس در کنار مردم خواهند ماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قزوین در پایان یادآور شد: مردم و خیرین نیز می‌توانند برای کمک در این رزمایش به حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار