طی جلسه‌ای با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین و مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تفاهم نامه ای بین طرفین به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بسیج دانشجویی استان قزوین و کمیته امداد استان قزوین گفت: فعالیت جاری و روزانه بسیج دانشجویی باید حل مسائل جامعه باشد.

وی افزود: نباید ظرفیت های دانشجویی در فضای بروکراسی زمین گیر شود و باید راه را برای حضور دانشجویان در جهت حل مسائل اصلی جامعه باز کرد.

کاظمی در ادامه گفت: برخی فعالیت دانشجویی را تنها در محدوده فعالیت های سیاسی و صدور بیانیه می دانند در حالی که تشکل های دانشجویی نباید به مسائل اصلی جامعه بی تفاوت باشند و در جهت حل این مسائل باید گام بردارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: بسیج دانشجویی با انجام فعالیت های گسترده جهادی ومحرومیت زدایی و مطالبه گرایانه ، ظرفیت های موجود در دانشجویان را فعال گرداند.

مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در ادامه این جلسه گفت: بزرگترین سرمایه یک کشور، سرمایه اجتماعی آن کشور است و بدرقه شهید سلیمانی در سراسر کشور این سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا نشان داد.

وی در ادامه افزود: دانشجویان بسیجی، آتش به اختیار در سطح استان در جهت محرومیت زدایی در حال فعالیت هستند و فعالیت های بسیار خوبی در بسیج دانشجویی با حضور جوانان بسیجی در حال انجام است که قابل تقدیر می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در ادامه گفت: با امضای این تفاهم نامه دو مولود انقلاب اسلامی به یک هم افزایی بیش از پیش دست خواهند یافت تا با استفاده از ظرفیت های یکدیگر خدمات بهتری را به محرومین ارائه نمایند.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار