مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: افزایش کمیت و کیفیت خدمت رسانی به سیل زدگان در گرو مدیرت متمرکز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ مجید مومنی در دیدار با امام جمعه قزوین به منظور بررسی و اتخاذ راهبرد مشترک برای خدمت به سیل زدگان صورت گرفت، بیان کرد: پس از وقوع سیل، دستگاه های مختلف برای خدمت به سیل زدگان حاضر شدند ولی خلاء خدمت رسانی تمرکز مدیریت است.

وی ادامه داد: آنچه مقام معظم رهبری با عنوان فرماندهی واحد نام بردند همین نیازی است که در خدمت رسانی به عنوان یک نقصان وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: امروز در برخی مناطق مردم سیل زده از سطح خدمات ابراز رضایت بالایی دارند و در برخی نقاط دیگر گلایه از پائین تر بودن سطح خدمات است از این رو افزایش کمیت و کیفیت خدمت رسانی به سیل زدگان در گرو مدیرت متمرکز است.

وی تصریح کرد: در خصوص کمک های مردمی برای سیل زدگان پیشنهاد کمیته امداد ایجاد تمرکز و هماهنگی بر محور امام جمعه و ستاد زکات است که این طرح برگرفته از دیدگاه و سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر فرماندهی واحد است.

مومنی عنوان کرد: اغلب دستگاه های اجرایی در شورای زکات استان عضویت دارند همچنین دستگاه های دیگر نیز قابل دعوت به شورا برای همکاری و همفکری هستند.

وی با اشاره به حضور و مشارکت مردم اعلام کرد: مردم استان قزوین تاکنون بیش از سه میلیارد و 600 میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان کمک کرده اند که برای استان های سه گانه در معرض آسیب سیل ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارداشت: در استان قزوین تعداد 102 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت تخریب شده است که با توجه به بیمه بودن منازل مسکونی مددجویان، در حال حاضر نمایندگان بیمه در حال بازدید میدانی و ارزیابی خسارت وارده هستند.

وی یادآورشد: در حال حاضر کار امداد رسانی در حال اتمام است و لازم است با هماهنگی نسبت به احداث و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده اقدام کنیم.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار