کدخبر: 3982

مسؤول طرح روایت از ادامه اجرای طرح اعزام سخنران در قالب طرح روایت تا 30 بهمن خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید دایی‌دایی، مسؤول طرح روایت در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر با اشاره به اجرای طرح روایت اظهار کرد: با اجرای این طرح متقاضیان حضور سخنران در حوزه های مختلف، ثبت نام و سخنران مناسب با برنامه برای آنها اعزام خواهد شد.

وی افزود: طرح روایت با هدف اعزام سخنران، مبلغ و روایتگران پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی به مساجد و محافل استان قزوین در حال اجرا است.

دایی‌دایی بیان کرد: دغدغه اصلی این طرح این است که در جشن‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی کمک کنیم تا در محافل و نشست‌های روشنگری دستاوردهای انقلاب به بهترین نحو به مردم انتقال داده شود.

وی عنوان کرد: اساتید حاضر در این طرح پیش از این در دوره های تخصصی راویان پیشرفت انقلابی که با حضور اساتید برجسته‌ای همچون مجید بذرافکن، مهدی محمدی، حسن عباسی، حجت‌الاسلام سید محمد حسین راجی وسید احمد نصری حضور داشته‌اند.

این مسئول بیان کرد: اساتید در این دوره‌ها در خصوص دستاوردها و پیشرفت انقلاب، شبهات رایج در شرایط فعلی ، چگونگی صحبت ‌کردن و ورود به مسائل و هم چنین دغدغه‌های مخاطب صحبت کردند و همه‌ی این مسائل را مطابق با دستاوردها، تحقیقات و پژوهش هایی که داشتند در اختیار مخاطب قرار دادند.

مسؤول طرح روایت حق تاکید کرد: یک نشست تخصصی ویژه پاسخ به شبهات انقلاب اسلامی نیز برای اولین بار در استان قزوین برگزار شد که تامین محتوای آن با کمک پژوهشکده باقرالعلوم سازمان تبلیغات اسلامی تهیه شده بود.

وی تصریح کرد:نبود حلقۀ وصل میان برگزار کنندگان جلسات با راویان و سخنرانان کارآزموده مهم ترین مانع است و سعی کردیم این مانع را از میان برداریم.

این مسؤول ادامه داد : طرح روایت آماده خدمت‌رسانی به مدارس، دانشگاه ها، ادارات، نهادها، موسسات و هیئت‌ها و حتی مراسم ها و مجالس های خانگی است.

وی عنوان کرد: متقاضیان برای درخواست راوی و سخنران جهت برگزاری جلسات گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب می توانند به پایگاه اینترنت http://www.Revayat57.ir مراجعه و یا از طریق ربات‌های پیام رسان http://ble.im/revayat57bot و پیام رسان  سروش با آدرس  http://sapp.ir/revayat57bot اقدام کنند.

دایی‌دایی بیان کرد: متقاضیان در صورت عدم دسترسی به اینترنت، برای دریافت اطلاعات بیشتر، عدد ۱ را به شماره تماس ۰۹۱۹۲۸۱۳۵۷۳ پیامک کنند.

مسئول طرح روایت در پایان گفت: این طرح تا پایان بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار