در حالی که این روزها ساز ناکوک شهرداری و شورای شهر بیش از هر زمان دیگری در قزوین به گوش می رسد حال برخی اعضای شورای شهر به افراد جذب شده در شهرداری اعتراض دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ در جلسه شب گذشته شورای اسلامی شهر و روستا که با حاشیه‌های زیادی نیز همراه بوده است، بحث میزان جذب نیزوهای جدید در شهرداری قزوین نیز خود یک چالش جدید برای شورا بود.

فرج الله فصیحی رامندی عضو شورای شهر قزوین در این جلسه با بیان اینکه در شش ماه پایانی شورای شهر دوره چهارم، ۵۵ نفر جذب شهرداری قزوین شدند اعلام کرد: این در حالی است که در ۸ ماه اول شورای پنجم ۱۰۷ نفر جذب شهرداری قزوین شدند که ۵۰ درصد آن خارج از برنامه بوده است.

فصیحی رامندی اظهار کرد: من اسم تمامی افرادی که جذب شده‌اند را به صورت موثق دارم.

عبدالرزاقی دیگر عضو شورای شهر در این جلسه با رد ادعای رامندی ادامه داد: در کل مدت ۱۵ ماهه شورای پنجم ۸۳ نفر جذب شورا شدند این در حالیست که ۷۰ نفر در این مدت از آژانس تعدیل شدند.

اما در حالی که عبدالرزاقی عنوان می‌کرد آمار خود صحیح بوده و اسامی نیز موجود است، محسن حق شناس دیکر عضو شورای اسلامی شهر در این رابطه عنوان کرد: اگر شورای شهر شیشه‌ای است اسم تمامی افرادی که جذب شده‌اند را با مرتبط‌هایشان اعلام کنید.

اما در این بین پاسخ دقیقی جالب تر از هر پاسخی بود. این عضو اصلاحطلب شورای شهر در اظهار نظری عجیب گفت: اگر اسامی دوره‌های قبل را آوردید این دوره را هم قبول و اسامی را اعلام می‌کنیم.

اصغری معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری  در واکنش به این سخنان با اعلام اینکه در ۱۵ ماههٔ گذشته ۸۹ نفر جذب و ۱۳۷ نفر خارج شدند گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا در حوزهٔ نیروی انسانی زیر بار سفارشات برای جذب نرویم.

این صحبت ها در حالی مطرح می شود که حتی برخی سران اصلاحات در استان نیز بر جذب افراد سفارشی در شهرداری اعتراف میکنند و حتی تعداد این جذب ها نیز به اختلافی بین این جریان تبدیل شده است.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار