وضعیت بد اقتصادی این روزهای کشور جای خود را در خطبه های نماز ائمه جمعه استان قزوین باز کرده و مدتهاست به پای ثابت این تریبون ها تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قزوین خبر؛ در روزهایی که مردم بیش از هر زمانی به دنبال فریاد وضعیت بد اقتصادی کشور هستند، ائمه جمعه استان قزوین تلاش میکنند تا تریبون های نماز جمعه به تریبونی برای بلند کردن صدای مردم باشند.

داغ ترین موضوع خطبه های نماز دیروز ائمه جمعه استان قزوین مربوط به مباحث اقتصادی بود و ائمه جمعه استان قزوین با درک شرایط تلاش کردند تا دغدغه های اقتصادی مردم را به گوش مسئولین برسانند.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه آبیک با گلایه از وضعیت اقتصادی مردم عنوان کرد: در رأس هرم دولت، رفتار و عمل یکی نیست و در دستگاه اجرایی بلاتکلیفی وجود دارد.

وی با اشاره به وعده های داده شده از سوی مسئولین افزود: وعده این بود که هم چرخ اقتصادی بچرخد و هم سانتریفیوژها بچرخد که در حال حاضر، چرخ اقتصادی تعطیل شده و سانتریفیوژ هم متوقف شده است.

آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان نیز با اشاره به اینکه تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند، عنوان کرد: ما قبلا هم گفتیم که تیم اقتصادی دولت موفق نیست و اکنون هم این وضعیت را نابسامان‌تر می‌بینیم.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری سه قوه را دعوت و برای فع مشکلات مردم جلسه می‌گذارد و پیگیر مشکلات می‌شوند که در نهایت معلوم می‌شود مسئولین سه قوه کارها و وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دهند و نتیجه نیز همین نارضایتی‌ها می‌شود.

اسلامی توجه به فرامین رهبری در حوزه اقتصادی و توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی توسط مسؤولان را از راهکارهای عبور از مشکلات دانست.

حجت الاسلام رشوندی امام جمعه محمودآباد نیز در خطبه های خود با اشاره به وضع بد اقتصادی مردم بیان کرد: مطالبات به حق مردم باید رسیدگی شود و دولت محترم میبایست نسبت به وضع آشفته و افسار گسیخته افزایش قیمت ها و بازار با جدیت رسیدگی نمایند

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار