اصلاح طلبان شورای شهر که با لیست امید به صورت یکپارچه به شورا راه یافتند در روزهایی که به خاطر برف سنگین در پایتخت و اخلال در فعالیت های روزمره شهروندان تهرانی روبرو است به فکر نامگذاری معبر یا خیابانی در تهران به اسم دکتر مصدق هستند.

شورای شهر پنجم تهران چند ماهی است زمام امور پایتخت را در دست گرفته اما از همان روزهای اول مصوبه های مختلفی از خرید خودرو کامپیوتر تا نامگذاری خیابانی به نام مصدق را تجربه کرده تا نشان دهد بیشتر از آنکه به فکر خدمات اجتماعی به مردم باشد ، در اندیشه سیاسی کاری است.

اصلاح طلبان شورای شهر که با لیست امید به صورت یکپارچه به شورا راه یافتند در روزهایی که به خاطر برف سنگین در پایتخت و اخلال در فعالیت های روزمره شهروندان تهرانی روبرو است به فکر نامگذاری معبر یا خیابانی در تهران به اسم دکتر مصدق هستند.

همین موضوع باعث اختلافات بسیاری در شورای شهر شده و از سوی دیگر حتی رسانه های جریان اصلاح طلب مدعی شده اند چرا تا به امروز این کار هنوز انجام نشده است.

محمدجواد حق‌شناس یکی از اعضای شورای شهر تهران در توئیتی درباره نامگذاری خیابانی به نام مصدق نوشت: برخلاف شایعات و خبرسازی مغرضانه دشمنان دانا و ساده‌لوحی دوستان ناآگاه نامگذاری گذرگاهی به نام دکتر مصدق در کمیسیون نامگذاری شورای پنجم به اتفاق آرا به تصویب رسیده است و اکنون در مرحله ارجاع به صحن شورا برای تصویب نهایی رسیده است. 

این در حالی است که یک هفته پیش از این حتی اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر در گفت و گو با یکی از روزنامه های اصلاح طلب از سرنوشت نامگذاری محلی به نام مصدق ابراز بی‌اطلاعی می‌کردند! 

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد اما در پاسخ به توئیت حق‌شناس آن را طلبکارانه خوانده و از قول یک رسانه دیگر می‌آورد که «ظاهرا کمیسیون فرهنگی شورای شهر، مصدق را از لیست حذف کرده و او را فاقد وجاهت برای این نامگذاری دانسته است.»

همچنین اختلافی دیگر نیز وجود دارد و آن اینکه گویا قرار است تونلی را به نام مصدق بزنند اما برخی اصلاح طلبان آن را کوچک می دانند!

این اتفاقات در حالی می افتد که تهران به عنوان پایتخت این روزها به خاطر تغییرات جوی و بارش برف با مشکلات زیادی روبرو است.

در خبر ها آمده بود که زباله های مردم جمع نشده و حتی برف کوچه ها نیز به قوت خود باقی است و شهرداری تهران تنها معابر اصلی را برف روبی کرده است.

به نظر می رسد شورای شهر تهران همان رویه شورای شهر اول را پیش گرفته و اصلاح طلبان بیشتر از انکه به فکر خدمترسانی به مردم باشند موضوعات سیاسی برای آنها اهمیت دارد.

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار