واکنش کاربران ایرانی به اقدام «بثینه»؛

کدخبر: 2504

کاربران ایرانی نیز مثل اکثر اتفاقات اینچنینی، تا امروز حضور فعال و گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام و توئیتر داشته‌اند و پست‌های زیادی در رابطه با این موضوع منتشر کرده‌اند که در این گزارش قسمتی از واکنش‌های کاربران آمده است.

اننتشار تصاویر مربوط به تنها بازمانده یک خانواده یمنی در حمله 25 آگوست جنگنده‌های ائتلاف سعودی به یمن، موجی از ابراز همدردی را در شبکه‌های اجتماعی بدنبال داشته است. در جریان این حمله سعودی‌ها، پدر و مادر و 6 خواهر و برادر «بثینه» کشته شدند و پس از نجات او از زیر آوار، یک عکاس تصویر بثینه را منتشر کرد. در این تصویر در حالی که چشمان بثینه باد کرده و کبود شده بود و او برای دیدن مجبور بود چشم راست خود را با دست باز نگه دارد.

در همین رابطه شماری از یمنی‌ها و مردم سایر کشورها عکسی از خود در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ عربی #بثینه_عین_الانسانیه(به معنای «بثینه چشم انسانیت»)، منتشر کرده‌اند که در آن با دست یک چشم خود را باز نگه داشته‌اند. کاربران ایرانی نیز مثل اکثر اتفاقات اینچنینی، تا امروز حضور فعال و گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام و توئیتر داشته‌اند و پست‌های زیادی در رابطه با این موضوع منتشر کرده‌اند که در ادامه قسمتی از آنها آمده است:

 

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار