در شرایطی که کشور در بهت و شوک ناشی از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو است، برخی‌ افراد در فضای مجازی با انتشار مطالبی نه تنها گامی برای کم شدن داغ این ملت بر نمیدارند بلکه شعله‌های آین آتش را گسترش می‌دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی قزوین خبر؛ در شرایطی که کشور در بهت و حیرت حادثه تلخ ساختمان پلاسکو قرار دارد، عصر امروز انتشار یک پیام در فضای مجازی از سوی شهلا عطایی عضو شورای اسلامی شهر قزوین نه تنها مرهمی بر روی درد مردم نبود بلکه حکایت از یک قضاوت ناپخته و عجولانه داشت.

عطایی در این پست خود که گویا نقل قولی از پست دیگران بود مدعی شد اگر شهردار تهران به جای هزینه‌های میلیاردی ساختن مساجد، به تجهیزات مدرن آتش نشانی هزینه میکرد الان آتش نشانان زنده بودند.

این ادعا در حالی از سویی این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان شده است که سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران روز گذشته به شایعات کانال های تلگرامی و شبکه های ماهواره ای پاسخ داده و گفته بود: تجهیزات آتش نشانی تهران جزء به‌روزترین تجهیزات در دنیا است.

این در حالی است که سخنگوی آتش نشانی تهران اعلام کرده بود آتش نشانی تهران اولین و تنها ترین آتش نشانی یک شهر آسیایی هست که توانسته در این سازمان جهانی عوض شود.

با تمام این اوصاف عضو شورای اسلامی شهر قزوین بدون توجه به این نظرات کارشناسی به ارسال یک نظر غیر کارشناسی اقدام کرده و با برخی معاندان نظام که این روزها در تلاش هستند تا از این آب گل‌آلود برای خود ماهی صید کنند همراه شده است.

فارغ از این نظرات تخصصی مقام معظم رهبری هم شب گذشته در پیام تسلیت خود به نکته قابل توجهی اشاره کردند. معظم له در این پیام تأکید کردند: در حال حاضر همه­‌ی تلاشها باید برای نجات جان گرفتارشدگان جهت­‌دهی شود. رسیدگی به علل حادثه مسأله­‌ی بعدی است.

به نظر می رسد در شرایط فعلی که کشور درگیر این حادثه بزرگ است افرادی که هیچ تبحری در بررسی اینگونه حوادث ندارند با سکوت خود به کارشناسان این حوزه کمک کنند و از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.

 

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار