حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر فحول (رحمت‌الله‌علیه) که سالیان پر برکت عمر شریفشان در اکتساب علم، تقوا، ورع و خدمت به اسلام، انقلاب و مکتب امام صادق(ع) صرف شد، به ملکوت اعلی پیوست

به گزارش سرویس مذهبی قزوین خبر ؛ ضایعه مولمه ارتحال مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر فحول (رحمت‌الله‌علیه) که سالیان پر برکت عمر شریفشان در اکتساب علم، تقوا، ورع و خدمت به اسلام، انقلاب و مکتب امام صادق(ع) صرف شد، مصیبتی جانفرساست.                                                        

                                                                                                                       

امروز، قزوین، با فقدان این عالم عالیقدر در ماتم یکی از شایستگان خود رخت عزا پوشید و انقلاب اسلامی در عزیمت شکوهمند خود به سمت قله‌های عزت و افتخار، فقدان یاوری مخلص و خدوم را به سوگ نشست. ایشان یکی از یاران صدیق این انقلاب و سرچشمة خیر و برکت برای آن بود و در طول سالیان متمادی خدمتشان منشأ برکات ارزنده‌ای به مکتب اسلام و ترویج علوم آل محمد(ص) گردید که آثار آن قطعاً به‌عنوان باقیات صالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند آن بزرگوار خواهد بود.

 

                  

این مصیبت جانکاه را به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم دینمدار قزوین، حوزه‌های علمیه ی قزوین و خصوصاً شاگردان آن استاد فقید و همچنین به بیت مکرّم و داغدار آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم روح آن عزیز را در درجات رفیع مقام قربش جای داده و بر بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

ارسال نظرات

آخرین اخبار