مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین، از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

به گزارش سرویس مذهبی قزوین خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ، حجت الاسلام مصطفی نوروزی اظهارداشت: ستاد برگزاری مراسم ویژه عرفه از مدتی پیش در این اداره کل تشکیل و با حضور مسئولین فرهنگی و اجرایی بقاع متبرکه استان مقرر به برگزاری دعای پرفیض عرفه در بقاع شاخص استان شد.
 
وی بیان کرد: در این برنامه ها از افراد برجسته و ممتاز جهت قرائت این دعای پر فیض به عمل آمده و هماهنگی های لازم با نیروهای مردمی، پایگاه های بسیج، آتش نشانی و شهرداریهای مناطق برای برگزاری هر چه با شکوهتر این مراسم صورت پذیرفته است.
 
حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: این مراسم در شهرستان البرز در امامزاده احمد و محمود(ع) حصارخروان، در شهرستان بوئین زهرا در امامزاده محمد طاهر(ع) آوج و امامزاده ابراهیم (ع) حسین آباد و در شهرستان تاکستان در بقعه آقا سیدعلی موسوی شارینی اسفرورین برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین یادآورشد: در شهرستان قزوین این مراسم در امامزاده حسین(ع)، آستان مقدس چهارانبیاء(ص)، امامزاده سلطان سید محمد(ع)، امامزاده علی (ع)، امامزاده آمنه خاتون(س)، امامزاده بی بی شهربانو(س)، امامزاده حلیمه خاتون(ع)، امامزاده زبیده خاتون(س) برگزار می شود.

وی افزود: همه این برنامه ها به طور همزمان از ساعت 14 روزچهارشنبه 1 مهر ماه مصادف با روز عرفه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات

آخرین اخبار