امام جمعه محمدیه قزوین:

کدخبر: 876

امام جمعه شهر محمدیه قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب در طول این سال‌ها حتی یک قدم نیز برخلاف خواسته امام راحل، مصالح نظام و اسلام برنداشته‌اند و در برخورد با بحران‌ها و حادثه‌ها همواره به بهترین شکل ممکن کشور را اداره کرده‌اند.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر و به نقل از رسا، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، امام جمعه شهر محمدیه استان قزوین با اشاره به شاخصه‌های مکتب امام(ره) گفت: مردم و مسؤولان برای شناخت بهتر ابعاد وجودی امام راحل لازم است وصیت‌نامه سیاسی الهی ایشان را به طور مستمر مطالعه کنند تا مقام و منزلت حضرت امام را بشناسند.

امام جمعه شهر محمدیه در ادامه افزود: در آستانه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) امیدوارم خداوند توفیق شناخت این شخصیت بزرگوار را به همه ما عنایت فرماید.

حجت الاسلام موسوی موینی عنوان کرد: بعد از رحلت حضرت امام(ره) با اجماع نمایندگان مجلس خبرگان، حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب و جانشین امام راحل انتخاب شدند.

این مسؤول درباره شیوه مدیریتی رهبر انقلاب در طول زعامتشان در مواجهه با بحران‌ها و شرایط حساس کشور گفت: رهبری در طول این سال‌ها حتی یک قدم نیز برخلاف خواسته امام راحل، مصالح نظام و اسلام برنداشته‌اند و در برخورد با بحران‌ها و حوادث همواره به بهترین شکل ممکن کشور را اداره کرده‌اند.

امام جمعه شهر محمدیه با اشاره به تجاوز آمریکا به کشور عراق تصریح کرد: در زمانی که آمریکای جنایتکار قصد تجاوز به عراق را داشت یکی از ائمه‌ جمعه کشور عنوان کردند که در صورت حمله آمریکا به عراق من اول کسی خواهم بود که اسلحه بر دست به مقابله با آمریکا بر خواهم خواست اما پس از تشکیل جلسه شورای امنیت، رهبر معظم انقلاب فرمودند که خداوند متعال این‌گونه مقدر کرده که ظالمی بر ظالمی دیگر مسلط شود.

حجت الاسلام موسوی موینی تاکید کرد: حوادث زیادی بعد از رحلت امام (ره) روی داده اما رهبر معظم انقلاب همواره آگاهانه و متوجهانه عمل کردند؛ زیرا مشی ایشان همچون پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار بوده و امیدواریم که این مشی همچنان برای نظام کشور ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: نبود یکپارچگی برخی افراد در کشور امری طبیعی است چون نظام ما اسلامی و قرآنی است و رهبر نایب و نماینده امام زمان(عج) هستند همواره در زیر چتر حمایتی امام زمان خواهند بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات

آخرین اخبار