حسین صلح جو در مصاحبه اختصاصی با قزوین خبر:

کدخبر: 816

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی: هدف ازتابلوهای تبلیغاتی بهره مندی و انتفاع حاصل از اجاره ی آنهاست .سازمان زیباسازی یکی از سازمان هایی است که با ایجاد یک تفاهم نامه بین طرفین؛ این وظیفه ی خطیر را برعهده دارد که علاوه بر وضع شرایط مالی به قوانین و مقررات فضای تبلیغاتی کشورهم توجه لازم و کافی را داشته باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی قزوین خبر؛ حاشیه سازی بعضی تابلوهای تبلیغاتی هم چون بیلبورد مربوط به تبلیغ ساعت مردانه آغشته به طلا در انتهای خیابان خیام شمالی سبب شد تا پیرامون مسئولیت شورا و کمیسیون فرهنگی نسبت به فضای فرهنگی شهر گفت و گویی اختصاصی داشته باشیم با رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین.


حسین صلح جو نظارت بر کلیه ی سازمانها و مراکز فرهنگی سطح شهر  را جزء یکی از وظایف کمسیون فرهنگی شهرداری دانست و بیان کرد: پیگیری درخواست های مردم و به نتیجه رساندن آنها از دیگر وظایف ماست؛ که این رویه در سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به وظیفه شهرداری در اجاره بهای تابلوهای تبلیغاتی گفت: هدف از این تابلوهای تبلیغاتی بهره مندی و انتفاع حاصل از اجاره ی آنهاست.سازمان زیباسازی یکی از سازمان هایی است که با ایجاد یک تفاهم نامه بین طرفین؛ این وظیفه ی خطیر را برعهده دارد تا علاوه بر وضع شرایط مالی به قوانین و مقررات فضای تبلیغاتی کشور هم توجه لازم و کافی را داشته باشد.

این مسئول در پاسخ به چرایی تبلیغ دستبند چرمی آغشته به طلا برای مردان با توجه به حرمت این مساله، اظهار داشت: نظارت بر همه ی تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر وظیفه ی کمیسیون فرهنگی نیست، برخی از این بیلبوردها در اختیار سایر مجموعه های موجود در استان اعم از زیباسازی، نیروی انتظامی، سپاه، هیئت فوتبال و ... قرار دارد و تا زمانی که تخلف یا موردی از سوی مردم به شورا گزارش نشود، یا خودمان آن را نبینیم امکان پیگیری آن از طریق شورا وجود ندارد.

صلح جو در ادامه، با تاکید بر حرمت استفاده از طلا برای آقایان توضیح داد:  این پدیده که نوعی زنگ خطر برای ما محسوب می شود در اولویت های جلسه ی پیش روی شورا قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

  • شهروند 2 0 پاسخ

    ریاست محترم کمیسیون فرهنگی شورا نمی دانند تابلوهای تبلیغات تجاری محصولات صرفا در اختیار شهرداری و زیر نظر ایشان هست و نهاد های دیگر تابلوهای تبلیغات تجاری ندارند

ارسال نظرات

آخرین اخبار