مدیر شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری:

کدخبر: 71

مدیر شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اظهارداشت: امام خمینی (ره) همیشه با اتکا به مردم مشکلات بزرگ را حل می کرد ما نیز برای حل معضلات فضای مجازی باید توان مردمی را بسیج کنیم.

به گزارش قزوین خبر به نقل از صبح قزوین، مهدی افراسیابی، مدیر شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در همایش فعالان سایبری استان قزوین با اشاره ضمنی به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ابراز کرد: ما نمی توانیم مانع از شیوع استفاده از فضای مجازی شویم اما باید به صورت فعالانه با آن برخورد کنیم یعنی آن چه قابل استفاده و مفید است را جذب و بقیه را دفع کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها اعلام کرده اند که ما با تبادل فرهنگی مشکلی نداریم اما دشمنان قصد تهاجم را دارند و نه تبادل و سعی در شبیخون زدن دارند.

افراسیابی اظهار داشت: فعالان و نخبگان این عرصه باید در جلسات خود بحث و تبادل نظر کنند و طرح های خلاقانه و نقادانه ارائه دهند تا خوب از بد شناسانده شود و خوب ها جذب شود.

مدیر شبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات با اشاره به اعتماد امام خمینی(ره) به توان مردمی بیان کرد: امام همیشه با اتکا به مردم مشکلات بزرگ را حل می کرد و در حال حاضر ما برای حل این معضل نیز باید توان مردمی را بسیج کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که در زمان جنگ تنها این فرماندهان نبودند که جنگ را پیش می بردند، در حال حاضر شما هم به عنوان فرماندهان جنگ نرم بدون اتکا به توان مردمی نمی توانید کاری از پیش ببرید.

افراسیابی اعلام کرد: شبکه ملی فرهنگ با هدف ایجاد پیوند بین عوام و خواصی مانند شما ایجاد شده است و بستری برای آموزش های عمومی و در سطح بعد، به صورت تخصصی است.

این مسئول کشوری خاطر نشان کرد: ما برای فعالیت بهتر باید فرض را بر این اصل قرار دهیم که از طرف مسئولین پشتیبانی خاصی نمی شود و تنها با استفاده از نیروی مردمی کار خود را پیش ببریم زیرا با ایجاد تلکیف برای دولت از مردم جامعه صلب تکلیف نمی شود.

افراسیابی در پایان گفت: شبکه ملی فرهنگ همه ی آمال و آرزوهای فضای مجازی را در بر دارد به شرط آن که بین فعالان این عرصه و شبکه فرهنگ تعامل بیشتری صورت گیرد و در اتاق های بحث طرح های پخته و در سطح جهانی ارائه شود.

ارسال نظرات

آخرین اخبار