رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

کدخبر: 70

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: از پرتو انقلاب ایران حرکت های مختلفی در دنیا رخ داده است، از جمله بیداری اسلامی که در ادامه دچار انحراف و مشکل شد. چرا نخبگان سایبری تا کنون به بررسی عوامل شکست این حرکت بزرگ نپرداخته اند؟

به گزارش قزوین خبر به نقل از صبح قزوین، حجت الاسلام علی قابل،رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در جمع فعالان سایبری استان با اشاره به آیات قرآن ابراز داشت: این عالم دارای رموزی است و همه ی این رموز در نزد خداوند است و در عین حال طبق فرموده قرآن، انسانی که قوی باشد و تلاش کند و شکرگزار باشد می تواند ازاین امکانات استفاده کند و به بعضی رموز دست یابد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یاد آور شد: تنها کاری که امروز در فضای مجازی انجام می شود تبادل یکسری اطلاعات بین افراد است در حالی چنین کار عظیمی را بسیار پیش تر خداوند در قرآن انجام داده است.

وی با اشاره به داستان حضرت سلیمان در قرآن افزود: در این داستان یک نفر از مقربان حضرت سلیمان با زمانی کمتر از یک پلک زدن تخت ملکه ی صبا را به نزد حضرت سلیمان می آورد و این در حالی است که این شخص خود را قوی_یعنی آشنا به رموز الهی_ و امین معرفی می کند.

حجت الاسلام قابل در ادامه گفت: انسان در طی سال های متمادی با کشف رموز مختلف عالم توانسته به چنین فناوری دست یابد و اگر کسی می خواهد در این عرصه موفق باشد با توجه به قرآن باید اول رموز را کشف کند و بعد امین و در آخر شکر گزار باشد زیرا شکرگزاری موجب افزایش خیر می شود.

این مقام مسئول درباره ی نحوه ی شکر گزاری گفت: شما فعالان سایبری برای شکرگزاری این نعمت باید در جهت ترویج ریشه های انقلاب اسلامی تلاش و برنامه ریزی کنید.

وی با گلایه از عدم بیان مبانی فکری امام خمینی(ره) در دنیا توسط فعالان سایبری، اضافه کرد: از پرتو انقلاب اسلامی ایران حرکت های مختلف در دنیا رخ داده است، از جمله بیداری اسلامی که این حرکت در ادامه دچار انحراف و مشکل شد، گلایه  و مطالبه ی من این است که چرا نخبگان سایبری ما تا کنون به بررسی عوامل شکست این حرکت بزرگ نپرداخته اند.

حجت الاسلام قابل در پایان یادآور شد: خداوند به وسیله ی نعمت ها انسان ها را آزمایش می کند تا ببیند آن ها شاکر یا کافر هستند و شما باید از این دریچه ای که به سوی فضای مجازی باز شده است در جهت شکرگزاری استفاده نمایید.

ارسال نظرات

آخرین اخبار